تور تايلند

آژنس مسافرتي آهوبال

تور تايلند

۲۰ بازديد

 

تور تايلند


تايلند كشوري با جنگل‌هاي باراني سرسبز و حيات وحش استوايي است. همچنين داراي سواحل مبهوت‌كننده، آبشارهاي چشم‌نواز، معابد و بازارهاي شناور روي قايق‌هاست كه نظر هر مسافري را به خود جلب مي‎كند. تعطيلات در تور تايلند مي‌‎تواند براي شما بسيار دلچسب باشد و خاطرات خوشي را رقم بزند.
پوكت، بانكوك و پاتايا جزو شهرهاي پرطرفدار و محبوب اين كشور هستند و شما مي‎توانيد در تور تركيبي تايلند، از آن‌ها ديدن كنيد. مدت زمان پرواز تهران به مقصد تايلند، 6 ساعت 15 دقيقه است و شما مي‎توانيد با پرواز هواپيمايي ماهان، تركيش، ايرلاينز، هواپيمايي امارات، عمان اير، ايرفلوت و آهو بال به اين كشور سفر كنيد.
اغلب فصل‌هاي سال در تايلند آب و هوا معتدل و مرطوب است. اما بهترين فصل براي سفر با تور تايلند، پاييز و زمستان است. زيرا امكان استفاده از تفريحات آبي را داشته و از بارش باران و شرجي بودن هوا محفوظ خواهيد ماند. سواحل تايلند در فصل‌هاي بهار و تابستان به دليل بارش باران، نسبتا خلوت‌تر مي‌شوند، ولي نرخ مناسب تورهاي تايلند و همچنين برگزاري فستيوال‌هاي خريد در اين كشور، باعث مي‎شود كه تور نوروزي تايلند و يا تور تابستانه تايلند نيز، بسيار مورد توجه مسافران باشند.
آژانس گردشگري ... داراي تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري تايلند و همچنين تورهاي تركيبي پوكت، پاتايا و بانكوك است. بنابراين شما مي‎توانيد با پرداخت هزينه مناسب به صورت نقد و يا اقساطي، از تور انتخابي خود لذت كامل را ببريد.

 

آيا سفر با تور تايلند انتخاب مناسبي است؟


تايلند مقاصد گردشگري بسياري دارد و با شهرهاي توريستي خود از جمله پوكت، بانكوك و پاتايا، هر ساله عده زيادي از گردشگران را به سوي خود مي‎كشاند. هر كدام از شهرهاي تايلند، داراي جاذبه‌هاي گردشگري منحصر به فردي هستند و از جنگل‌هاي سرسبز و معابد بودايي گرفته تا جزاير متنوع مرجاني، انواع آكواريوم‌ها، تفريحات آبي، باغ وحش‌هاي ديدني و ... را مي‎توانيد در سفر با تور تايلند تجربه كنيد.
در تايلند امكان اقامت در هتل‌هاي لوكس و اقامتگاه‌هاي بومي را داريد. سواحل تايلند بسيار زيبا هستند و شما مي‎توانيد از تماشاي آب زلال و آبي رنگ دريا، جنگل‌ها، صخره‌هاي عجيب و غريب، تفريحات آبي همچون غواصي زير دريا و قايق سواري لذت ببريد. مي‎توانيد در جزيره في في عكس بگيريد و يا براي گشت و گذار و تفريح به سواحل سامويي، تائو و چانگ برويد.
پايتخت تايلند شهر بانكوك است. پوكت نيز شهري گران و ساحلي است كه هزينه‌هاي آن نسبت به بانكوك بيشتر بوده و تنها راه سفر به اين شهر، از طريق خطوط هوايي است. تورهاي تركيبي تايلند باعث مي‌شوند كه با پرداخت هزينه‌اي بيشتر، بتوانيد تنها با يكبار سفر به تايلند، از شهرهاي مهم و توريستي آن ديدن كنيد.

 

بهترين زمان براي سفر به تايلند چه موقع است؟


تايلند آب و هواي گرم و استوايي دارد، زيرا به خط استوا نزديك است. در ماه‌هاي اسفند تا ارديبهشت هوا در تايلند گرم و شرجي است و در آبان تا بهمن رو به خشكي و گرماي نسبتا كمتر مي‎رود. در ماه‌هاي خرداد تا مهر نيز شاهد بارش باران‌هاي فصلي خواهيد بود. از اين رو بهترين فصل براي سفر به اين كشور پاييز و زمستان است زيرا هوا گرما و رطوب كمتري دارد و در طول سفر خود اذيت نخواهيد شد.
شما مي‌توانيد با توجه به سليقه‌تان در يكي از اين ماه‌ها تورهاي تايلند را خريداري كنيد. به طور كلي نيمه دوم سال براي سفر به تايلند بهتر است و شما قادر هستيد در سفر با تور تايلند پاتايا، تور تايلند بانكوك و يا تور تايلند پوكت، تجربه شيريني را براي خود ثبت كرده و از لحظه لحظه سفرتان لذت ببريد.
به دليل اينكه در فصل‌هاي پاييز و زمستان هواي تايلند عالي و ملايم است، سفر به تايلند در اين زمان قيمت بالاتري دارد. همچنين بايد براي بليط هواپيما و رزرو هتل نيز هزينه بيشتري را بپردازيد. اما اگر به دنبال تور ارزان قيمت تايلند هستيد، بايد سفر خود را به اوايل بهار و اواخر تابستان موكول كنيد. همچنين مي‎توانيد مواقعي را كه فستيوال‌هاي تايلند برگزار مي‎شوند، براي سفر خود انتخاب كنيد.
تايلند داراي جشنواره‌ها و فستيوال‌هاي متنوعي اعم از: فستيوال ارواح تايلند (phi Ta Ta Khon)، فستيوال لانترن (Lantern festival YiPeng)، فستيوال گياهخواري، موسيقي و هنر واندرفروت، فستيوال راكت (Boon Bang fai)، فستيوال بوفالو سواري (WingKwai)، فستيوال شمع تايلند و جشن سال نوي چيني‌ است.شما مي‎توانيد براي رزرو تور تايلند ارزان قيمت با كارشناسان آژانس گردشگري ... تماس بگيريد.

 

جاذبه هاي گردشگري تايلند


تايلند با لقب "سرزمين لبخند" شناخته مي‌شود. در سفر با تور تايلند مي‎توانيد رودخانه چائو فرايا، برنج عتيقه، پل تاريخي بر روي رودخانه كواي و معابد شگفت انگيزي را ببينيد. سفر به تايلند شما را به مكان‌هايي رؤيايي‌ مي‎برد كه بي شك شيفته و مجذوب آن‌ها خواهيد شد. معروف‌ترين جزيره‌هاي دنيا، آب و هواي استوايي، فرهنگ غذايي خاص، شهرهاي ساحلي و توريستي، آداب و رسوم مردم تايلند و ده‌ها مورد ديگر، اين كشور را به يكي از بهترين و محبوب‌ترين مقاصد گردشگري براي ايرانيان و ساير مردم جهان تبديل كرده است. به طور كلي معروف‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري در تور تايلند عبارتند از:
• پارك ملي كائو ياي
• معبد آرون
• موزه هنر در بهشت بانكوك
• مركز خريد سيام پاراگون
• ميدان سيام بانكوك
• موزه پزشكي بانكوك
• ساحل ميمون در جزيره في في
• آكواريوم پاتايا
• معبد پرا سينگ شهر چيانگ ماي
• موزه ملي بانكوك
• باغ وحش و نمايشگاه جانوران و گياهان آبزي چيانگ ماي
• ساحل كاتا در پوكت
• معبد پالاد در چيانگ ماي
• آبشار تي لا سو (Thi Lo Su) در شهر تاك

 

ايرلاين‌هاي تور تايلند


تور تايلند هوايي قطعا براي شما بسيار لذت بخش و خاطره‌انگيز خواهد بود. فقط كافيست ايرلاين‌هايي را كه به مقصد تايلند پرواز مي‎كنند، بشناسيد و براي خود بهترين گزينه را انتخاب كنيد. نرخ پرواز، هتل و يا تور مسافرتي تايلند بسته به اينكه چه كيفيتي را مد نظر داشته باشيد، متغير است. به عنوان مثال اگر مي‎خواهيد با كمترين بودجه به تايلند سفر كنيد، بهتر است كه پروازي ارزان قيمت را انتخاب كرده و براي اقامت نيز، يك هتل 2 يا 3 ستاره را انتخاب كنيد.
نرخ بليط هواپيمايي تايلند به تاريخ سفر شما نيز بستگي دارد. در ايام شلوغ، نرخ بليط تايلند افزايش مي‎يابد. در عوض زماني كه تور تايلند خلوت است، مي‎توانيد با يك پرواز اكونومي، سفر كم هزينه‌اي را تجربه كنيد. لازم به ذكر است كه نوع ايرلاين و كلاس پروازي نيز در تعيين قيمت تور موثرند. به طور كلي ايرلاين‌هايي كه مي‌توانيد با آن‌ها به تايلند سفر كنيد، به شرح زير هستند:
• هواپيمايي قطر (Qatar Airways)
• هواپيمايي ماهان (Mahan Air)
• هواپيمايي تركيش ايرلاينز (Turkish Airlines)
• هواپيمايي امارات (Emirates airline)
• هواپيمايي عمان اير (Oman Air)
• هواپيمايي ايرفلوت (Aeroflot airline)
• و ...

 

تور تايلند ارزان و لحظه آخري


اگر دوست داريد با هزينه‌اي كم و به شكل مقرون به صرفه‌اي سفر به تايلند را تجربه كنيد، بايد فصل‌هايي را براي سفر انتخاب كنيد كه گردشگران كمتري دارد. فصول گرم سال، داراي ميزان گردشگر كمتري هستند. همچنين در هنگام بارش باران‌هاي موسمي، تور تايلند قيمت پاييني دارد. متقابلا در فصول خوش آب و هواي سال در تايلند و همچنين براي تعطيلات خاص همچون سال نو ميلادي و يا ايام نوروز، تعداد مسافران تايلند بيشتر است و به طبع، نرخ تور تايلند نيز افزايش مي‎يابد.
خريد آنلاين تور تايلند لحظه آخري از آژانس ... مي‌تواند هزينه سفر شما را تا حد زيادي كاهش دهد. آژانس گردشگري .... مجري مستقيم تور تايلند است كه سفر دل‌انگيز و مهيجي را برايتان به ارمغان مي‎آورد. ويزاي تايلند دو نوع سينگل و مولتي (6 ماهه) دارد. شما بايد براي هزينه ويزاي سينگل حدوداً ۳۷ يورو و براي ويزاي مولتي ۶ ماهه تايلند ۱۵۰ يورو بپردازيد. اما مي‌توانيد با شركت در تور ارزان تايلند و يا تورهاي لحظه‌ آخري، به شدت در هزينه‌ سفر خود صرفه جويي كنيد.

 

اطلاعات مهم درباره كشور تايلند


تايلند كشوري در جنوب شرقي آسيا و شبه‌ جزيره هند و چين است كه زبان رسمي آن تايلندي مي‎باشد. 95 درصد مردم تايلند بودايي هستند و به همين خاطر معابد بسياري در اين كشور وجود دارد. واحد پول رسمي تايلند «بات» است و اختلاف ساعت آن با تهران 3 ساعت و نيم است. پيش شماره در تايلند 66+ است و شماره‌هاي ضروري آن عبارتند از:
• شماره پليس: 191
• شماره آتش ‌نشاني: 199
• شماره پليس گردشگري: 1155
• رزرو اتوبوس گردشگري: 1188
اين كشور داراي فرودگاه‌هاي بين‌المللي همچون: فرودگاه بين ‌المللي دن موئنگ بانكوك، فرودگاه ايرپارك پاتايا و فرودگاه بين ‌المللي پوكت است. بنابراين پرواز شما با تورهاي تايلند، در يكي از اين فرودگاه‌ها به زمين خواهد نشست.



قيمت تور تايلند چقدر است؟


نحوه تعيين قيمت تور تايلند به فاكتورهاي مختلفي بستگي دارد. به عنوان مثال، انتخاب شركت هواپيمايي، زمان رزرو پرواز تايلند، خارجي يا ايراني بودن پرواز، مدت اقامت شما، هتل انتخابي و ... قيمت نهايي را مشخص مي‎كنند. پروازهاي ايراني (ماهان، ايران اير و...) و پروازهاي خارجي (بانكوك اير، جت آسيا، آسين اير، آسيا آتلانتيك و... ) به مقصد كشور تايلند، هر كدام قيمت متفاوتي دارند. نرخ رزرو هتل تايلند نيز رابطه مستقيمي با تعداد ستاره‌هاي هتل مورد نظر، روزهاي اقامت و فصلي كه به سفر مي‎رويد دارد.
همچنين تعداد شهرهايي كه مي‎خواهيد در يك پكيج داشته باشيد و تعداد گشت‌هاي انتخابي‌تان نيز در هزينه سفر موثر است. به عنوان مثال اگر تور تركيبي پوكت - بانكوك را انتخاب كنيد و بخواهيد همه مكان‌هاي گردشگري اين دو شهر را ببينيد، بايد هزينه بيشتري را نسبت به يك تور معمولي با يك مقصد بپردازيد.
اگر به جاي هتل‌هاي لوكس و چند ستاره از هاستل يا ميهمان‌خانه‌ها و اقامتگاه‌هاي بومي تايلند استفاده كنيد، بايد هزينه كمتري بپردازيد. همچنين مقصدي كه انتخاب مي‎كنيد براي هر شب اقامت هزينه متفاوتي دارد. به عنوان مثال اقامت در ارزان‌ترين هتل‌هاي بانكوك شبي بين 500 تا 1000 بات هزينه دارند و در مقابل بهترين هتل‌ها در پاتايا ممكن است براي هر شب اقامت، تا 16000 بات هزينه داشته باشند.

 

در تورهاي تايلند آژانس آهو بال چه خدماتي را دريافت مي‎كنيد؟


اصلي ترين خدمات تور تايلند در آژانس گردشگري ... شامل انواع تورهاي تركيبي و ارزان قيمت تايلند است. همچنين مي‎توانيد از امكانات و خدمات زير نيز برخوردار شويد:
• ترانسفر فرودگاهي
• اخذ ويزاي توريستي تايلند
• رزرو بليط رفت و برگشت هواپيما
• رزرو هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به دلخواه مسافر)
• اخذ بيمه مسافرتي مطابق با مدت زمان اقامت شما در تايلند
• ارائه سيم كارت اعتباري (در صورت نياز)

 

منبع : تور تايلند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.