تور روسيه

آژنس مسافرتي آهوبال

تور روسيه

۲۰ بازديد

 

تور روسيه

روسيه به عنوان پهناورترين كشور جهان شناخته مي‏شود و قطعا سفر به اين كشور ميتواند خاطرات و تجربيات بي‌نظيري را برايتان رقم بزند. در سفر با تور روسيه ميتوانيد از جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور مانند ميدان سرخ، كليساي جامع سنت باسيل، نگارخانه ترتياكوف، پارك گوركي، كليساي ناجي در خون، كاخ پيترهوف، موزه يادبود فضانوردي، كليساي جامع سنت ايزاك، ارگ كرملين مسكو و ده‌ها مكان ديدني ديگر بازديد كنيد. با تور روسيه كه توسط آژانس مسافرتي آهوبال ارائه ميشود، ميتوانيد به شهرهاي مسكو (پايتخت روسيه)، سنت پترزبورگ برويد و مناطق بكر روستاهاي پتروزاوودسك و جزيره كيژي را از نزديك ببينيد.

مسكو پر از زيبايي، جذابي، آسمان خراش‌هاي ديدني و مراكز خريد است كه توجه هر گردشگري را در سفر با تور روسيه، به خود جلب ميكند. فاصله هوايي از تهران به مسكو حدود 4 ساعت است و شما ميتوانيد از تور تركيبي مسكو + سنت پترزبورگ استفاده كنيد تا با يك تير دو نشان زده و در يك سفر، شهرهاي مهم روسيه را ببينيد. قيمت تور روسيه با توجه به زمان سفر، مدت اقامت، هتل رزرو شده و امكانات تور متغير است. شما ميتوانيد براي خريد تور ارزان قيمت روسيه با بهترين شرايط، همين امروز با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 

آيا سفر با تور تركيبي روسيه خوب است؟

تورهاي روسيه معمولاً به مقصد دو شهر مهم آن يعني مسكو و سنت پترزبورگ است. تور مسكو و تور سنت پترزبورگ جزو پرطرفدارترين‌ تورهاي روسيه براي ايرانيان و مردم سراسر جهان هستند. همچنين برخي از افراد در تورهاي گروهي روسيه شركت ميكنند و با راهنمايي تور ليدر به گشت و گذار و تفريح در اين كشور ميپردازند. درست است كه تور تركيبي روسيه هزينه بيشتري خواهد داشت، اما شما ميتوانيد به يكباره كل ديدني‌هاي روسيه را در يك سفر چند روزه ببينيد.

در تور تركيبي روسيه كه توسط آژانس گردشگري آهو بال برگزار ميشود، شما ميتوانيد تعداد روزهاي اقامت خود را به صورت تركيبي مثلا براي 7 شب (3 شب مسكو و 4 شب سن پترزبورگ) داشته باشيد. شب‌هاي سفيد در روسيه پديده‌اي بسيار جالب توجه است كه براي آن تورهايي در نظر گرفته شده است. اين پديده كه به شب‌هاي روشن نيز شهرت دارد، در شهر زيباي سنت پترزبورگ رخ ميدهد. همچنين تور شفق قطبي روسيه نيز در ميان تورهاي محبوب اين كشور ارائه ميشود تا لحظات خاص و بيادماندني را برايتان رقم بزند.

 

تور زميني روسيه يا هوايي، كدام را انتخاب كنم؟

به طور كلي شما ميتوانيد به دو شكل با تور روسيه سفر كنيد. يكي از مسير زميني با استفاده از قطار و اتوبوس و ديگري از مسير هوايي. با توجه به ميزان بودجه‌اي كه در اختيار داريد، بايد تصميم بگيريد كه از تور هوايي روسيه استفاده كنيد يا تور زميني آن! روش زميني مسلما ارزان‌تر از شيوه هوايي است اما به طبع مدت زمان بيشتري طول مي‌كشد. سفر با تور زميني روسيه 40 درصد ارزان‌تر از سفر هوايي به مقصد اين كشور است. تور زميني روسيه در تمامي فصول سال برگزار مي‌شود و شما بعد از رزرو بليط اتوبوس به مقصد روسيه و يا بليط قطار، از شهرهاي كرج، قزوين، تاكستان، خرم دره، زنجان، ميانه، خراسانك، مراغه، عجب شير، تبريز، سلماس و رازي (نقطه صفر مرزي) مي‌گذريد تا به كاپي كوي و سپس وان برسيد. از آنجا به بعد هم با همان قطار ميتوانيد به ساير شهرهاي روسيه برويد.

اگر به دنبال راحت‌ترين حالت سفر به شهرهاي مسكو و سنت پترزبورگ هستيد، بايد از تور روسيه هوايي استفاده كنيد. در اين شيوه بايد در فرودگاه بين‌المللي امام خميني تهران پرواز رزرو شده خود به مقصد فرودگاه شرميتوو مسكو را سوار شويد تا بعد از 3 ساعت به اين شهر برسيد. اگر هم مقصد شما شهر سنت پترزبورگ است، بايد از فرودگاه امام خميني تهران به مقصد فرودگاه پالكوو سنت پترزبورگ را در يك پرواز 4 ساعته سپري كنيد.

 

اخذ ويزاي روسيه چگونه است؟

شما با مراجعه به آژانس مسافرتي .... ميتوانيد تمامي مراحل ويزاي توريستي روسيه را به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد. فقط كافيست هزينه ويزا و مدارك مورد نياز را ارائه دهيد تا در اسرع وقت ويزاي خود را تحويل بگيريد. تورهاي گروهي و انفرادي روسيه هر كدام به اخذ ويزاي توريستي نياز دارند. براي درخواست ويزاي روسيه بايد مداركي همچون بليط پرواز رفت و برگشت هواپيما، 2 قطعه عكس 3×4، واچر قطعي هتل، فرم درخواست ويزاي روسيه و پاسپورت خود را با حداقل 7 ماه اعتبار به آژانس مسافرتي ارائه كنيد تا مراحل اخذ ويزاي شما را از سفارت روسيه در تهران انجام دهند.

توجه داشته باشيد كه ويزاي توريستي روسيه تا 30 روز بعد از تاريخ صدور، اعتبار دارد و پردازش آن حدوداً 7 روز كاري طول ميكشد. بنابراين براي اخذ ويزاي توريستي روسيه بايد چند هفته زودتر از تاريخ سفرتان اقدام به درخواست ويزا و تهيه مدارك مورد نياز كنيد.

 

با چه ايرلاينهايي مي‏توان از تور هوايي روسيه استفاده كرد؟

براي سفر با تور روسيه از تهران يا ساير شهر‌ها، ايرلاين‌‌هاي داخلي و خارجي بسياري وجود دارند. پروازهاي تهران به مقصد مسكو عمدتا در روزهاي يكشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام مي‌شوند، اما پرواز از مشهد و شيراز با پروازهاي مستقيم نيز در ماه‌هاي پر گردشگر و شلوغ وجود دارد. پروازهاي ايرفلوت، ايران اير و ماهان براي تور روسيه در بهترين پكيج‌هاي مسافرتي بكار ميروند و به طور كلي ايرلاين‌‌هاي داخلي و خارجي به مقصد روسيه عبارتند از:

  • آزال (Azal)
  • ايران اير (Iran air)
  • ايرفلوت (Aeroflot)
  • ماهان (Mahan air)
  • پگاسوس (Pegasus)
  • عمان اير (Oman Air)
  • اير عربيا (Air Arabia)
  • تركيش (Turkish airlines)
  • اتريش (Austrian Airlines)
  • امارات (Emirates Airlines)
  • قطر ايرويز (Qatar Airways)
  • لوفتهانزا (Lufthansa Airlines)

براي راحتي و آسايش خود، ميتوانيد خريد بليط هواپيمايي مورد نظرتان را به آژانس گردشگري آهو بال بسپاريد و از سفر به روسيه و گذراندن روزهاي خوش در شهرهاي زيبا و ديدني‌ آن لذت ببريد.

 

قيمت تور روسيه

نرخ تور روسيه وابسته به فاكتورهاي بسياري است. به عنوان مثال، زماني كه براي سفر خود انتخاب مي‌كنيد، تعداد روزهاي اقامتتان در اين كشور، لوكس بودن هتل و ستاره‌هاي آن، امكانات تور و ... بر قيمت نهايي تور تاثير ميگذارند. از طرفي درخواست ويزاي روسيه براي هر نفر 120 دلار در تورهاي گروهي و 130 دلار براي تورهاي انفرادي هزينه دارد. انتخاب هتل‌هاي روسيه نيز در قيمت تور موثر است. اگر شما يك هتل را در مركز شهرهاي مسكو و يا سنت پترزبورگ رزرو كنيد، بايد هزينه بيشتري را نسبت به يك هتل در اطراف شهر بپردازيد. بنابراين موقعيت مكاني هتل و دسترسي آن به وسايل حمل و نقل و جاذبه‌هاي گردشگري بودجه بيشتري را ميطلبد. همچنين اگر تور شما ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و گشت‌هاي بيشتري داشته باشد، هزينه آن به طبع، افزايش مييابد.

 

تور روسيه ارزان و لحظه آخري

بسياري از گردشگران به دنبال خريد تور ارزان قيمت روسيه يا تور لحظه آخري هستند. زير با هزينه كمتري ميتوانند به روسيه سفر كرده و از ديدن آن لذت ببرند. تور روسيه ارزان و لحظه آخري عمدتا در ماه‌هايي از سال برگزار ميشود كه شرايط جوي و آب و هواي روسيه چندان مطلوب نيست. به عنوان مثال در فصل پاييز و زمستان (به جز زمان سال نو ميلادي) سفر به روسيه توسط گردشگران ايراني و خارجي به كمترين ميزان ميرسد. از اين رو آژانس‌هاي مسافرتي تورهاي روسيه لحظه آخري را با قيمت‌هاي مناسب و ارزان‌تر از ساير اوقات سال، ارائه ميكنند.

گاهي به دليل نبود گردشگر و خلوت شدن هتل‌ها و پروازهاي اين كشور، ميتوان از آفر تور روسيه استفاده نموده و هزينه‌هاي سفر را تا 50 درصد كاهش داد. روسيه در فصل زمستان سرد است و داراي بارش‌هاي باران و برف بوده و براي سفر چندان مورد تقاضا نيست. اما بسياري از افراد سال نوي ميلادي را با رزرو تور نوروزي روسيه جشن مي‌گيرند. تخفيف‌ها و آفرهاي بسيار در اين بازه زماني باعث ميشود كه بتوانيد از اقامت در هتل‌هاي لوكس روسيه با تقريبا نصف قيمت لذت ببريد. البته لازم به ذكر است كه شايد تمامي خدمات رفاهي و تفريحي در روسيه به دليل كمبود گردشگران برقرار نباشد. توصيه ما به شما اين است كه اگر قصد سفر با تور روسيه را داريد، پكيج خود را در بهار و تابستان رزرو كنيد تا نهايت لذت را از گردشگري در اين كشور ببريد.

 

بهترين زمان سفر به روسيه

از آنجايي كه روسيه وسعت بسياري دارد، تنوع آب و هوايي در اين كشور نيز بالاست و شما بايد براي بازديد از شهرهاي توريستي و زيباي آن برنامه‌ريزي كنيد. به طور كلي فصل تابستان براي سفر به مسكو و سنت پترزبورگ عالي است و در اين زمان قشر عظيمي از گردشگران به سمت روسيه روانه ميشوند.

البته فصل بهار و پاييز نيز براي سفر به اين كشور خالي از لطف نيست و هوا سرماي شديدي ندارد. به خصوص در اين فصل‌ها فستيوال‌هايي نيز برگزار ميشود كه هيجان سفر به روسيه را افزايش ميدهند. زمستان‌هاي سرد روسيه نيز شهرت جهاني دارد و براي عاشقان اسكي روي برف عالي است. نرخ تورهاي روسيه در تابستان به بالاترين و در زمستان به پايين‌ترين حد خود ميرسد. بنابراين به لحاظ اقتصادي بهتر است كه فصل بهار يا پاييز را براي سفر خود انتخاب كنيد كه هم درگير سرماي هوا نشويد و هم بتوانيد از مكان‌هاي گردشگري اين كشور بازديد كنيد.

 

براي سفر با تور روسيه چقدر بايد پول داشته باشم؟

براي سفر به روسيه، نرخ تورها از 20 تا 30 ميليون تومان متغير است. اين هزينه شامل هزينه پرواز، اخذ ويزاي توريستي روسيه، اقامت در هتل و امكانات در نظر گرفته شده براي تور انتخابي شماست كه مسلما ممكن است كمي بيشتر يا كمتر باشد. قيمت ويزاي توريستي روسيه (130 دلار) است و هزينه اقامت در هتلهاي 1، 2 و ... 5 ستاره روسيه، بين 1000 تا 15500 روبل است. البته اگر بودجه كمي داريد، بايد بگوييم كه صدها هاستل در مسكو وجود دارد كه هزينه‌اي بين 190 تا 5000 روبل روسيه را دارند.

قطعا با سفر به روسيه دوست داريد در گشت‌هايي كه توسط تور انتخابي شما برگزار ميشود نيز شركت كنيد. از اين رو بايد هزينه گشت‌ها را نيز به طور جداگانه پرداخت كنيد. براي خريد سوغات، گشت و گذار در مراكز خريد، خوردن غذا‌هاي محلي روسيه و رفتن به كافه و رستوران‌هاي اين كشور نيز به پول نياز داريد. شما مي‌توانيد پول خود را به روبل يا دلار همراه ببريد. پيشنهاد مي‌كنيم كه در ايران دلار بخريد و سپس در صرافي‌ها، هتل‌ها و يا بانك‌هاي روسيه، آن‌ها را به واحد «روبل روسيه» تبديل كنيد.

 

نكات مهم درباره تور روسيه

تور روسيه يكي از محبوب‌ترين تورهاي گردشگري است و شهرهاي معروف روسيه همچون مسكو و سنت پترزبورگ، عمدتا با جمعيت بسياري از گردشگران رو‌به‌رو هستند. در روسيه ساعت نيم ساعت عقب‌تر از ايران است و مسافت هوايي بين تهران تا روسيه حدود 4 ساعت است. براي سفر به اين كشور بايد ويزاي توريستي تهيه كنيد و توجه داشته باشيد كه روسيه جزو 26 كشور منطقه شينگن نيست. دين رسمي و رايج در وسيه مسيحيت است. واحد پول رايج در اين كشور روبل است و مردم آن با زبان روسي صحبت مي‌كنند. پيش شماره در روسيه +7 است.

 

منبع : تور روسيه

نرم افزارهای یادگیری زبان روسی امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کنند که به آنها کمک می‌کند به صورت موثر و بهینه‌تر زبان روسی را یاد بگیرند. اولین مزیت این نرم افزارها، ارائه محتوای تنوع آموزشی است. این برنامه‌ها اغلب از روش‌های مختلف آموزشی مانند درس‌های تصویری، تمرینات شنیداری و تکرارهای تعاملی استفاده می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهند به وسیله تمرین‌های متنوع به مهارت‌های زبانی خود پرداخته و درک خود را از زبان روسی بهبود بخشند.

https://sariasan.com/featured/top-russian-learning-apps/

دومین مزیت این نرم افزارها، امکان ارتباط فعال با زبان روسی است. اکثر این برنامه‌ها دارای قابلیت‌هایی مانند چت با سایر کاربران یا گوینده‌های متناوب هستند که به کاربران امکان می‌دهند در محیطی تعاملی و عملیاتی با زبان روسی در تمرین و یادگیری شرکت کنند. این امکانات نه تنها مهارت‌های زبانی را تقویت می‌کنند بلکه باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری زبان می‌شوند. در مجموع، نرم افزارهای یادگیری زبان روسی با ترکیب منابع آموزشی متنوع و امکانات تعاملی، یک روش کارآمد و جذاب برای یادگیری زبان روسی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.