تور موريس

آژنس مسافرتي آهوبال

تور موريس

۳۱ بازديد

 

تور موريس

اگر مي‌خواهيد سفري خاطرهانگيز به يكي از محبوب‌ترين مقاصد گردشگري جهان داشته باشيد، موريس براي شما بهترين انتخاب خواهد بود. اين كشور با آب و هواي معتدل و بهاري‌اش در طول سال، گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي‌كند. موريس تقريبا كشوري استوايي به شمار مي‌رود و بهترين فصول براي سفر به اين سرزمين زيبا، پاييز و تابستان هستند. اگر بخواهيم دقيق تر بگوييم، اين كشوري جزيره‌اي، در مجاورت اقيانوس هند و 900 كيلومتري ماداگاسكار قرار گرفته است. كشور موريس، علاوه بر اينكه جزيره موريس را در بر دارد، جزاير ديگري همچون: جزاير آگالگا، رودريگس و سنت برندون را نيز شامل مي‌شود.

مسافراني كه علاقه‌مند به تورهاي اروپايي هستند، مي‌توانند تور موريس را به عنوان يكي از بهترين مقاصد مسافرتي انتخاب نموده و از گشت و گذار در سواحل روح افزا، ديدن طبيعت خيره‌كننده و انجام تفريحات آبي لذت ببرند. همچنين اين كشور، مقصدي جذاب براي ماه عسل زوج‌هاي جوان است. علاوه بر اين‌ها، موريس امنيت بسيار بالايي دارد و با وجود اينكه از تنوع فرهنگي و نژادي زيادي برخوردار است، زندگي آرام و مسالمت‌آميزي در آن جريان دارد. بنابراين اگر شما نيز تصميم داريد كه با تور موريس همراه شويد، همين امروز پكيج مورد نظر خود را از طريق وبسايت آژانس گردشگري آهوبال رزرو كنيد.

 

در سفر با تور موريس از كدام جاذبه‌هاي گردشگري ديدن كنيم؟

جزيره موريس داراي جاذبه‌هاي طبيعي بسياري است. به عنوان مثال در حاشيه جنوبي آن پديده‌ طبيعي و حيرت‌انگيزي وجود دارد كه به آن «آبشار زيردريايي» مي‌گويند. از ديگر جاذبه‌هاي ديدني موريس، مي‌توان به زمين هفت رنگ، پارك طبيعي كاسلا، پارك حفاظت شده لاك پشت‌ها در جزيره رودريگز، آبشار شامارل، آكواريوم موريس، پارك تفريحي كودكان در شرق جزيره، گالري آبگينه‌هاي لوكس و هنري، پارك تمساح‌ها و لاك پشت‌هاي غول پيكر، جنگل آبنوس، دره رنگ‌ها، آپراواسي گات و دره فرني اشاره كرد.

همچنين شنا با دلفين‌ها، رفتن به زيردريايي توريستي، اسكوتر زيرآبي، تماشاي نهنگ‌ها، كوآد بايك در منطقه حفاظت شده فردريكا، گشت با هواپيماي دريايي در لومورن و گشت خصوصي هلي كوپتر در موريس نيز از ديگر جاذبه‌ها و گشت‌هاي شهري موريس هستند.

 

آيا براي سفر به موريس نياز به ويزاي توريستي داريم؟

اگر با هدف گردشگري و داشتن سفري تفريحي به موريس مي‌رويد، بايد حتما ويزاي توريستي اين كشور را دريافت كنيد. براي اخذ ويزاي توريستي موريس، الزامات و شرايط خاصي وجود دارد كه بايد حتما آن‌ها را برآورده كنيد. براي صدور اين نوع ويزا بايد مدارك مورد نياز را جمع‌آوري نماييد كه عبارتند از: پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، نامه تمكن مالي از بانك همراه با گردش 3 ماهه آخر حساب سپرده، عكس رنگي 6X4 و ساير مدارك شناسايي ديگر. براي دريافت ويزاي توريستي موريس، مي‌توانيد با كارشناسان آژانس‌ گردشگري آهوبال تماس بگيريد تا آن‌ها تمام مراحل كار را براي شما انجام داده و ويزاي مورد نظرتان را دريافت كنند.

 

چرا بايد سفر با تور موريس را انتخاب كنيم؟

همانطور كه گفتيم، موريس كشوري منحصر به فرد با جاذبه‌هاي بكر و طبيعي است. اين جزيره‌ شگفت‌انگيز در جنوب غربي اقيانوس هند واقع شده و سواحل آن بسيار زيبا و آرامش بخش هستند. شما مي‌توانيد در تور موريس حال و هواي خوبي را تجربه كرده و خستگي كار و مشكلات روزمره را فراموش كنيد.

اين جزيره‌ علاوه بر داشتن سواحل شني، جنگل‌هاي سرسبز و درياي آبي و چشم نواز، اماكن گردشگري بسيار، مراكز خريد متنوع و تفريحات هيجان‌انگيزي دارد كه باعث ميشوند حتي يك لحظه هم از سفر به اين مقصد خسته نشويد. بنابراين براي سفر به اين جزيره تماشايي، با كارشناسان آژانس‌ گردشگري آهوبال تماس گرفته و آماده حركت شويد.

 

آب و هواي موريس چگونه است؟

موريس داراي آب و هوايي استوايي و معتدل است. اين جزيره شگفت‌انگيز، زمستانهايي گرم و خشك و تابستان‌هايي گرم و مرطوب دارد. گاهي در قسمت‌هاي جنوب شرقي اين كشور، وزش بادهاي ملايمي را نيز شاهد خواهيد بود. طوفان‌هاي موسمي در اين كشور از ماه آذر تا فروردين وجود دارند و تا اواخر خرداد، پايان مييابند. گرم‌ترين منطقه جزيره سواحل غربي آن هستند و بيشترين ميزان وزش باد، مربوط به سواحل شرقي است. ماه‌هاي آذر تا بهمن به عنوان گرم‌ترين ماه‌هاي سال در موريس هستند و مي‌توان گفت كه مهر، خشك‌ترين ماه سال در اين جزيره توريستي است. خنك‌ترين آب و هوا نيز بين ماه‌هاي خرداد تا مرداد در موريس جريان دارد.

 

بهترين زمان سفر به موريس چه موقعي از سال است؟

جزيره موريس چهار فصل نبوده و فقط دو فصل تابستان و زمستان به خوبي در آن قابل مشاهده است. در اين فصل‌ها، هواي موريس نسبتاً معتدل است بنابراين مسافران اغلب اين زمان را براي سفر خود انتخاب مي كنند. بدين ترتيب هم امكان استفاده از تفريحات ساحلي را دارند و هم مي‌توانند از هواي عالي اين كشور لذت ببرند. براي رزرو تور موريس در بهترين فصول سال، با آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد.

 

نحوه تعيين قيمت تورهاي موريس به چه شكل است؟

قيمت تورهاي مسافرتي با توجه به هدف و خواست شما تعيين ميشود. اگر به عنوان يك مسافر در انتخاب نوع ايرلاين و كلاس پروازي، نوع هتل و خدمات آن، مدت تور، هزينه‌هاي جانبي، زمان سفر، ورودي‌ها، هزينه‌هاي غذا، هزينه تفريحات گردشگري و… بررسي لازم را انجام دهيد، ميتوانيد پكيج مناسبي را براي خود در نظر بگيريد كه با بودجه‌تان هماهنگ باشد. به عنوان مثال ايرلاين‌هايي همچون تركيش، امارات، قطر ايرويز، آسترين اتريش، لوفتهانزا، اير فرانس و… بليط هواپيما به مقصد موريس را همراه با خدمات مناسبي ارائه مي‌دهند.

ساير هزينه‌ها مانند: ترانسفر، اخذ ويزا و پاسپورت، هزينه غذا، خريد، بيمه مسافرتي و… نيز بر قيمت تور موريس تاثير مي‌گذارند. بنابراين شما بايد هوشكندانه عمل كنيد و براي داشتن سفري مقرون به صرفه، تمامي ملاك‌هاي گفته شده را در نظر بگيريد. مثلا اگر اقامت در يك هتل ارزان قيمت را با يك پرواز چارتري انتخاب كنيد، هزينه تور شما بسيار كمتر ميشود. در حالي كه اگر اقامت شما در هتل‌هاي لاكچري و پروازتان فرست كلاس و عالي باشد، هزينه تورتان بسيار گران‌تر ميشود. براي رزرو تور موريس با كمترين هزينه و در اختيار داشتن كليه امكانات و خدمات لازم، از طريق وبسايت آژانس گردشگري آهوبال پكيج خود را تهيه كنيد.

 

بهترين ايرلاين‌هايي كه به موريس پرواز دارند كدامند؟

متاسفانه هم اكنون پرواز مستقيمي از ايران به مقصد موريس وجود ندارد ولي ايرلاين‌هاي بسياري همچون: هواپيمايي امارات (با يك توقف در دبي) و ديگر شركت‌هاي هواپيمايي مانند: آسترين اتريش، لوفتهانزا، تركيش، اير فرانس، قطر ايرويز و… با يك توقف در مسير، پروازهايي را به موريس انجام ميدهند.

 

اطلاعات مهم درباره تور موريس

  • واحد پول: روپيه موريس
  • اختلاف زماني ايران با موريس: -30
  • ويزا: ندارد
  • مذهب: مسيحيت
  • زبان رسمي: انگليسي، فرانسوي، بوچپوري
  • پيش شماره تلفن در موريس: +230
  • شماره تماس با اورژانس: 114
  • شماره تماس با پليس: 999
  • شماره تماس با آتش‌نشاني: 115

 

منبع : تور موريس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.