تور كوالالامپور

آژنس مسافرتي آهوبال

تور كوالالامپور

۲۰ بازديد

 

تور كوالالامپور

كوالالامپور و بزرگ‌ترين شهر و پايتخت مالزي است. اين شهر بسيار جذاب و توريستي بوده و گردشگران بسياري را به سوي خود جذب ميكند. در سفر با تور كوالالامپور، شما ميتوانيد ساختمان‌هاي بلند، محله چيني‌ها(china town) ، جاذبه‌هاي ديدني فراواني را ببنيد. از طرفي تور كوالالامپور جزو تورهاي نسبتا ارزان است و مسافران بسياري ميتوانند به اين شهر ديدني سفر كنند. هتل‌هاي ۵ ستاره، امكانات تفريحي و مراكز خريد بسياري نيز در اين شهر وجود دارد كه ميتوانيد از آن‌ها استفاده كرده و خاطره سفري خوش را براي خود بسازيد.

جاذبه‌هاي ديدني كوالالامپور بسيار خاص و متنوع هستند. اغلب گردشگران با هدف بازديد از برج‌هاي دوقلوي پتروناس، ساختمان سلطان عبدالصمد، شهر چيني‌ها، پارك پنج گانه Sunway Lagoon، آكواريوم كوالالامپور، غارهاي باتو و... به اين شهر سفر ميكنند. شما براي همراه شدن با تور كوالالامپور، بايد بليط پرواز خود را از ايرلاين‌هاي موجود خريداري كنيد تا خيلي سريع و راحت، ظرف مدت 8 ساعت و 15 دقيقه به فرودگاه بينالمللي كوالالامپور برسيد.

تور كوالالامپور به صورت تركيبي نيز برگزار ميشود و بدون شك، تور تركيبي سنگاپور – كوالالامپور، يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تورهاي گردشگري در مالزي به شمار مي‏رود. از طرفي تورهاي لحظه آخري و يا تور ارزان قيمت كوالالامپور نيز در دسترس است و بسياري از گردشگران از ان‌ها به دليل هزينه پاييني كه دارند، استقبال ميكنند. اگر دوست داريد به پايتخت مالزي يعني شهر زيباي كوالالامپور سفر كنيد و خاطرات خوشي را براي خود رقم بزنيد، همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال پكيج مورد نظر خود را خريداري كنيد.

 

شرايط اخذ ويزاي توريستي كوالالامپور

سفر با تور كوالالامپور تجربه‌اي لذت بخش و به يادماندني است. يكي از الزامات سفر به اين شهر زيبا، تهيه ويزاي توريستي كوالالامپور است. شما بايد مداركي همچون پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، بليط رفت ‌و برگشت پرواز، برگه تمكن مالي و واچر هتل را به افسران مرزي مالزي بدهيد تا آن‌ها به شما اجازه ورود بدهند. اگر موفق شويد وارد خاك مالزي شويد، تا 14 روز حق اقامت در خاك اين كشور را خواهيد داشت اما براي اقامت طولاني‌تر، بايد حتما ويزاي توريستي مالزي را دريافت كنيد.

براي اخذ ويزاي توريستي مالزي، بايد اصل پاسپورت، پرينت حساب بانكي با بيش از 8 ميليون تومان و 2 قطعه عكس 3*4 را به سفارت اين كشور ارائه دهيد. همچنين ميتوانيد براي اخذ سريع و آسان ويزاي خود، تمامي مراحل را به دست كارشناسان آژانس گردشگري آهوبال بسپاريد.

 

جاذبه‌هاي ديدني در تور تركيبي كوالالامپور و سنگاپور كدامند؟

  • غارهاي باتو كوالالامپور (Batu Caves)
  • برج منارا كوالالامپور (Menara KL Tower)
  • چرخ و فلك پرنده سنگاپور (Singapore Flyer)
  • مسجد و موزه نگارا (Masjid Negara & Museum )
  • باغ‌هاي گياهشناسي سنگاپور (Botanic Gardens)
  • مركز تفريحي مارينا بي سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)
  • محله چيني‌ها در كوالالامپور و سنگاپور (China town)
  • برج‌هاي دو قلوي پتروناس كوالالامپور (Petronas Twin Towers)
  • باغ‌هاي خليج سنگاپور (Gardens by the Bay)

 

تور هوايي كوالالامپور

براي سفر به كوالالامپور، تنها ميتوانيد از طريق تور هوايي اقدام كنيد. فاصله هوايي تهران تا كوالالامپور، 6331 كيلومتر است. بنابراين مدت زمان پرواز شما از تهران به مقصد كوالالامپور، بدون تاخيرهاي احتمالي، حدود 8 ساعت خواهد بود. شما ميتوانيد براي كاهش دادن هزينه تور خود از پروازهاي اقتصادي و ارزان قيمت استفاده كنيد زيرا به طور كلي قيمت بليط پرواز كوالالامپور، بر اساس شركت هوايي ارائه ‌دهنده بليط، تاريخ و ساعت پرواز و نوع كلاس پروازي تعيين مي‌شود.

شركت هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines) كه يكي از معتبرترين گزينه‌هاي موجود است، پروازهاي مستقيم بسياري را از تهران به مقصد كوالالامپور مالزي برگزار ميكند. شما بايد قبل از پرواز خود، حداقل 3 ساعت قبل در فرودگاه حضور داشته باشيد تا چمدان‌ها و بارهاي خود را براي بررسي تحويل داده و به موقع از گيت فرودگاه عبور كنيد.

 

پروازهاي كوالالامپور با چه اير لاين هايي انجام مي‌شود؟

اگر تصميم داريد به كوالالامپور سفر كنيد و اين شهر جذاب مالزي را از نزديك ببينيد، بايد بدانيد كه بهترين پروازها، و ايرلاين‌هاي موجود براي پرواز شما كدامند. ما در زير تمامي ايرلاينهايي را كه براي كوالالامپور پرواز ارائه ميدهند را معرفي كرده‌ايم:

  • هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines)
  • هواپيمايي ايران اير (Iran Air Airlines)
  • هواپيمايي آسمان (Iran Aseman Airlines)
  • اير آسيا (Air Asia Airlines)
  • اير عربيا (Air Arabia Airlines)
  • عمان اير (Oman Air)
  • قطر ايرويز (Qatar Airways)
  • تركيش (Turkish Airlines)
  • امارات (Emirates Airlines)

 

قيمت تور كوالالامپور چگونه تعيين مي‌شود؟

نرخ تور كوالالامپور مالزي با توجه به فاكتورهاي مختلفي تعيين ميشود. به عنوان مثال، قيمت بليط هواپيما با پرواز ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان) و يا پرواز خارجي (برجايا اير، لايانگ لايانگ آئرواسپيس، ام ‌اچ ‌اس اوييشن و...) به مقصد كوالالامپور، متفاوت است. همچنين قيمت هتل رزرو شده در كوالالامپور بر اساس امكانات و ستاره‌هاي آن نيز متغير است. از طرفي تاريخ و زمان سفر شما نيز بر قيمت‌ها تاثير گذارند. اگر شما فصل پرگردشگر و شلوغي را براي سفر خود انتخاب كنيد، مسلما بايد هزينه بيشتري را بپردازيد. اما در زمان برگزاري آفر تور كوالالامپور يا فصول كم گردشگر و خلوت، نرخ تور شما بسيار كمتر خواهد بود. شما براي اطلاع از نرخ انواع تورهاي كوالالامپور، تورهاي تركيبي و تورهاي ارزان قيمت و لحظه‌ آخري، ميتوانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و از راهنمايي كارشناسان بهره‌مند شويد.

 

تور كوالالامپور ارزان و لحظه آخري

يكي از گزينه‌هاي عالي در سفرهاي خارجي، ارائه تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري است. تور كوالالامپور يكي از تورهاي ارزان قيمت خارجي براي گردشگران و به خصوص ايرانيان است. به همين خاطر اين تور محبوبيت بسياري دارد و اغلب افراد تمايل دارند براي يكبار هم كه شده، به اين شهر سفر كنند. پكيج‌هاي متنوعي با درجه كيفي مختلف براي تور مالزي توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه ميشود و شما ميتوانيد با توجه به بودجه خود، يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد.

اما گاهي براي برخي از مقاصد، ممكن است بودجه كافي نداشته باشيد و بخواهيد از تخفيف يا شرايط ويژه‌اي برخوردار شويد. يكي از راه‌هاي موجود، خريد تور كوالالامپور ارزان و لحظه آخري است. آژانس گردشگري آهو بال پكيج‌هاي بسيار متنوعي را براي دوستداران سفر ارائه ميدهد كه البته آن‌ها شامل تور كوالالامپور مالزي نيز ميشوند. شما بايد در فصل زمستان و پاييز كه اين تورها برگزار ميشوند، آماده حركت باشيد و از قبل به كارشناسان سپرده باشيد كه اسم شما را به عنوان رزرو براي تورهاي لحظه آخري ثبت كنند.

معمولا در ايام عيد، تورهاي نوروزي كوالالامپور برگزار ميشوند كه قيمت بالايي دارند. شما بايد صبور باشيد و اجازه دهيد كه فصل «هاي سيزن» براي اين تورها به پايان برسد و سپس در زمستان و پاييز كه به علت سرماي هوا، تور كوالالامپور با تخفيف برگزار ميشود، از آفرها استفاده كنيد. قيمت پايين تورهاي لحظه آخري كوالالامپور باعث استقبال عده بسياري از اين تورها شده است. اين تورها عمدتا در اوايل مهرماه به دليل شروع مدارس، روزهاي اول هفته، اواخر فروردين و بعد از تعطيلات نوروز يا بهمن و اسفند ماه ارائه ميشوند. زيرا در اين بازه‌هاي زماني ميزان گردشگران به شدت كاهش مييابد و به طبع آن، نرخ تور كوالالامپور نيز كاهش پيدا ميكند.

 

اطلاعات مهم درباره تور كوالالامپور

كوالالامپور يكي از شهرهاي توريستي و مهم مالزي است كه سال‌هاست مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. اغلب گردشگران دوست دارند در يك تور 3 تا 7 روزه، تمامي جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر را ببينند و از شركت در فستيوال‌ها، جشن‌ها و مراسمات آن، لذت ببرند. مردم كوالالامپور اغلب مسلمان هستند و زبان رايج آن‌ها مالايي است. اختلاف زماني

ميان ايران و مالزي نيز، +4:30 است. (ساعت به وقت مالزي، 4 ساعت و 30 دقيقه از ايران جلوتر است). واحد پول رايج در كوالالامپور نيز «رينگيت» است. بنابراين شما براي سفر خود، ميتوانيد پولتان را به واحد دلار يا رينگيت همراه ببريد. پيش شماره تلفن در كوالالامپور +60 است.

 

منبع : تور كوالالامپور

بهترین لامپ رشد گیاه برای استفاده در فضاهای داخلی، مخصوصاً برای گیاهانی که نور فراوان نیاز دارند، لامپ‌های LED با طیف نوری کامل و قابل تنظیم هستند. این لامپ‌ها از طیف نوری که گیاهان برای رشد به آن نیاز دارند، بهره می‌برند و قابلیت تنظیم شدت نور و طول موج‌های مختلف را دارند. این لامپ‌ها باعث افزایش بهره‌وری گیاهان در فتوسنتز می‌شوند و با استفاده از آنها می‌توانید گیاهان را در هر مرحله‌ای از رشد بهتر پشتیبانی کنید.

 

لامپ‌های LED علاوه بر کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، دارای عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های فلورسنت و هالوژن هستند و گرمای کمتری تولید می‌کنند که باعث کاهش خطر آسیب به گیاهان می‌شود. بنابراین، استفاده از لامپ‌های LED با طیف نوری مناسب برای رشد گیاهان بهترین گزینه است که به شما کمک می‌کند تا گیاهانتان را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.