تور تفليس

آژنس مسافرتي آهوبال

تور تفليس

۱۶ بازديد

 

تور تفليس


تفليس شهري زيبا در آسياي ميانه و منطقه قفقاز است. اين شهر پايتخت گرجستان بوده و جاذبه‌هاي ديدني بسياري را در خودش جاي داده است. از اين رو تور تفليس يكي از محبوب‌ترين تورهاي خارجي است كه هزينه زيادي نيز ندارد. ايرانيان از تورهاي تفليس استقبال خوبي مي‎كنند و در طول سال براي گردشگري يا ساير اهداف، عازم اين شهر توريستي مي‎شوند. در سفر با تور تفليس، مي‎توانيد نظاره‌گر جاذبه‌هاي گردشگري فوق‌العاده‌اي همچون شهر قديمي تفليس، كليساي ‏جامع تسميندا سامبا، موزه ملي گرجستان، قلعه ناريكالا و ده‌ها مكان ديدني ديگر باشيد.
تفليس تفريحات بسياري را نيز براي گردشگران دارد و شما به عنوان يك توريست، مي‎توانيد از گردش و تفريح در پارك‌هاي زيبا، قايق سواري، شنا كردن و خوردن يك عصرانه در كافه‌هاي اين شهر لذت ببريد. جالب است بدانيد كه تفليس فاصله چندان زيادي تا ايران ندارد و شما مي‌توانيد با پرواز مستقيم از فرودگاه امام خميني تهران، ظرف مدت 1 ساعت و 20 دقيقه به اين شهر برسيد.
تور تفليس جزو پرطرفدارترين تورهاي گردشگري گرجستان است و پرواز تفليس در طول هفته انجام مي‎شود. شما مي‎توانيد براي سفر به تفليس از تورهاي تركيبي گرجستان استفاده كنيد و چند شهر مهم اين كشور را در يك سفر ببينيد. به عنوان مثال تور تفليس + باتومي يك انتخاب ايده‌آل است و لذت گردشگري در دو شهر مهم گرجستان را برايتان به ارمغان مي‎آورد. اگر قصد سفر به تفليس را داريد، براي رزرو يا اطلاع از نرخ تور تفليس، مي‌توانيد با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 

آيا ايرانيان براي سفر با تور تفليس گرجستان، نياز به ويزا دارند؟


از سال 2013 ميلادي ميان ايران و گرجستان توافق‌نامه‌اي امضا شد. بر اساس اين توافقنامه، سفر ايرانيان به گرجستان، بدون نياز به ويزاي توريستي، تصويب شد. به همين خاطر ميزان سفرهاي گردشگري ايرانيان به مقصد گرجستان، افزايش چشمگيري پيدا كرد. بنابراين از آن زمان تا كنون، مسافران ايراني براي ورود به خاك گرجستان، نيازي به اخذ ويزاي توريستي ندارند و مجاز هستند كه بدون ويزا تا 45 روز در خاك اين كشور بمانند. از طرفي تور زميني تفليس نيز در دسترس است و الزامي براي خريد تور هوايي تفليس وجود ندارد. تور زميني تفليس گرجستان، هزينه كمتري دارد و از اين رو اغلب گردشگران مي‎توانند با صرف هزينه‌اي مناسب، خود را براي سفر به پايتخت ديدني و جذاب گرجستان آماده كنند.
براي سفر با تور تفليس، ايرانيان هيچ نيازي به اخذ ويزا نخواهند داشت. شهروندان ايراني فقط بايد در هنگام ورود به كشور گرجستان، يك پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و كارت تزريق دو دوز واكسن و تست PCR منفي را ارائه دهند. شما مي‎توانيد به راحتي تمام كارهاي سفر خود، اعم از خريد بليط هواپيماي تفليس، رزرو هتل يا هاستل، خريد تورهاي تفليس و يا تورهاي تركيبي گرجستان را با كمك آژانس گردشگري آهو بال انجام دهيد تا سفري خاطره انگيز و سراسر لذت را تجربه كنيد.

 

جاذبه‌هاي ديدني تفليس كدامند؟


در سفر با تور تفليس، جاذبه‌هاي گردشگري بسياري در انتظار شما هستند كه مطمئنا با ديدنشان شگفت زده خواهيد شد. برخي از معروف‌ترين جاذبه‌هاي توريستي تفليس به شرح زير است:
• برج ساعت
• قلعه ناريكالا
• پارك رايك
• چاپخانه زيرزميني استالين
• كليساي متخي (Metekhi)
• پل صلح (Peace Bridge)
• مجسمه كارتليس ددا (مادر گرجستان)
• كليساي جامع تثليث تفليس (Tsminda Sameba Cathedral)

 

چه موقع از سال بهترين زمان سفر با تور تفليس است؟


تور تفليس در تمام طول سال برگزار مي‎شود اما برخي از فصول سال براي بازديد و گردشگري بهتر هستند. البته بهترين زمان، وابسته به هدف شما از سفر به اين شهر است. به طور فصل‌هاي بهار و تابستان به دليل آب و هواي دل انگيزي كه دارند، بيشتر مورد استقبال گردشگران هستند. آن‌ها عمدتا تور تفليس بهار و يا تور تفليس تابستان را انتخاب مي‎كنند تا بتوانند در شرايط آب و هوايي مطلوب و در اوج فصل گردشگري «هاي سيزن» به اين شهر سفر كنند.
براي برخي از گردشگران، هزينه پايين‌تر اولويت است. بنابراين اگر به دنبال كمترين نرخ تور تفليس هستيد، بايد فصول سرد سال همچون زمستان و پاييز را براي سفر انتخاب كنيد. در زمستان ميزان گردشگران كاهش پيدا مي‎كند و به همين خاطر قيمت تور تفليس نيز به كمترين حد خود مي‎رسد. براي اينكه بتوانيد تور ارزان تفليس و يا تور لحظه آخري تفليس را خريداري كنيد، همين امروز با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و از كارشناسان اين مجموعه در مورد نرخ به روز و يا پرداخت اقساطي مبلغ تور، سوال كنيد.

 

سفر به تفليس با چه روش‌هايي امكان‌پذير است؟


شما با دو روش زميني و هوايي، امكان سفر به تفليس گرجستان را داريد. تور هوايي تفليس راهي بسيار راحت و سريع است. شما مي‎توانيد حدود 1 ساعت و 20 دقيقه را در پرواز تهران به مقصد تفليس باشيد و به راحتي در فرودگاه اين شهر فرود بياييد. اما بايد هزينه بيشتري را براي سفر بپردازيد. ايرلاين هاي داخلي و خارجي بسياري، پرواز تفليس را انجام مي‎دهند.
شما فقط كافيست كه پكيج مورد نظرتان را در ميان تورهاي ارائه شده توسط آژانس گردشگري آهو بال انتخاب كنيد. بدين ترتيب كارشناسان اين مجموعه، بهترين تاريخ و ساعت پرواز به تفليس گرجستان را براي شما رزرو مي‎كنند. همچنين لازم به ذكر است كه تور گرجستان هوايي از تبريز، تهران، اصفهان، شيراز، مشهد و ساير شهرها نيز قابل خريد است.
تور تفليس زميني از تهران و ديگر شهرها نيز انجام مي‏شود. در اين روش، بايد با استفاده از رزرو بليط اتوبوس و يا قطار تفليس سفر كنيد. ايران و گرجستان، داراي مرز خاكي مشتركي با يكديگر نيستند و شما به راحتي مي‎توانيد از شهرهاي مرزي ايران، ابتدا به تركيه رفته و سپس از مرز واله، خودتان را به اين شهر برسانيد. توجه داشته باشيد كه در سفر با قطار، شما از خاك آذربايجان نيز عبور مي‎كنيد و به همين خاطر بايد ويزاي باكو را نيز اخذ كنيد. تور زميني تركيبي تفليس و باتومي يكي از محبوب‌ترين تورهاي گرجستان است. براي خريد اين تور بايد رزرو بليط اتوبوس يا قطار را به كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال بسپاريد و در تهران از ترمينال آزادي (ترمينال غرب) براي حركت آماده شويد.

 

ايرلاين‎هايي كه پرواز تفليس را انجام مي‏دهند كدامند؟


ايرلاين‎هاي خارجي و داخلي بسياري، امكان سفر هوايي از تهران به مقصد تفليس را براي شما به وجود مي‎آورند. شركت‌هاي هواپيمايي همچون قشم اير، آسمان، زاگرس و وارش از شنبه تا چهارشنبه به سمت تفليس پروازهايي را ارائه مي‎دهند. با آژانس گردشگري آهوبال از هر شهري كه باشيد، مي‎توانيد رزرو و خريداري تور تفليس مورد نظرتان را انجام دهيد. شما مي‎توانيد براي دريافت راهنمايي، پاسخ سوالات احتمالي، رزرو هتل، بليط پرواز و تور، همين امروز با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.

 

بر چه اساسي قيمت تور تفليس تعيين مي‌شود؟


عوامل مختلفي قيمت تور تفليس را تحت تأثير قرار مي‌دهند. اين عوامل، شامل: محل اقامت شما در تفليس (چند ستاره بودن هتل انتخابي‌تان)، طول مدت اقامت، تركيبي بودن تور، خدمات جانبي تور تفليس (راهنما و تور ليدر فارسي زبان، ارائه وعده‌هاي غذايي، گشت شهري، سيم كارت و ...)، ترانسفر فرودگاهي، نوع تور (زميني، هوايي)، نوع ايرالاين (ايراني، خارجي) هستند. همچنين فصلي كه براي سفر به تفليس انتخاب مي‌كنيد، تاثير مستقيمي بر روي قيمت تمام شده تور دارد.
از طرفي شما بايد بدانيد كه هزينه اقامت در تفليس بسيار متغير است. به عنوان مثال نرخ اقامت در هتل‌هاي 3 تا 5 ستاره تفليس، بين 15 تا 700 لاري گرجستان هستند. همچنين هتل آپارتمان در تفليس از شبي 15 تا 400 لاري گرجستان هزينه داشته و هاستل‌ها با نرخ شبي 8 تا 55 لاري ارائه مي‎شوند.

 

تور تفليس ارزان و لحظه آخري


دوست داريد سفري اقتصادي و كم هزينه را به مقصد تفليس گرجستان تجربه كنيد؟ اگر اينطور است، بايد يك تور تفليس ارزان و لحظه آخري را براي خود خريداري كنيد. استفاده از تور لحظه آخري تفليس با قيمتي بسيار ارزان‌تر از حالت عادي ارائه مي‎شود و خاطرات خوشي را برايتان به ارمغان مي‎آورد. بسياري از آژانس‌هاي مسافرتي و برگزار كننده تورهاي داخلي و خارجي، به دليل خالي ماندن اتاق‌هاي هتل‌ها و يا تكميل نشدن صندلي‌هاي پروازي كه رزرو كرده‌اند، اقدام به ارائه تورهاي لحظه آخري تفليس مي‎كنند.
كاهش قيمت‌ها در تورهاي لحظه آخري تفليس براي كل پكيج مسافرتي لحاظ مي‎شود. بنابراين شما مي‎توانيد از پرواز، هتل و خدمات تور با هزينه بسيار كمتري استفاده كنيد. گاهي اين كاهش قيمت‌ها تا ۷۰ درصد پايين‌تر از قيمت اصلي تور نيز مي‎رسد و يك فرصت ايده‌آل و تكرار نشدني را براي گردشگران علاقه‌مند، فراهم مي‎كنند. در برخي مواقع به دليل بدي آب و هوا و خلوتي تورها، آژانس‎هاي گردشگري با كمبود مسافران مواجه مي‎شوند و از اين رو آفر تور تفليس را ارائه مي‎دهند. در اين شرايط شما از هتل و پرواز لوكسي برخوردار مي‎شويد كه هزينه آن با تخفيف‌هاي ويژه‌ به كمترين حد رسيده است. شما براي اطلاع از جديدترين تورهاي لحظه آخري آژانس گردشگري آهوبال فقط كافيست به سايت مراجعه كرده و يا با كارشناسان تماس بگيريد.

اطلاعات مهم درباره تور تفليس

تفليس بزرگترين كشور گرجستان است و با جمعيت حدود ۱.۵ ميليون نفر به عنوان پايتخت آن شناخته مي‎شود. اين شهر در دو طرف رود متكواري قرار دارد. به لحاظ جغرافيايي، تفليس در جنوب شرقي اروپا واقع شده و در مسير جاده ابريشم به عنوان يك پل ارتباطي بين شرق و غرب است. در سفر با تور تفليس مي‎توانيد معماري‌هاي متنوعي را كه در طول تاريخ و توسط امپراتوري‌هاي مختلف ايجاد شده‎اند را ببينيد. اين شهر در قرن پنجم ميلادي توسط شاه واختانگ اول بنيان‌گذاري شده ساست.
واحد پول گرجستان لاري گرجي (GEL)است و مردم آن به زبان رسمي «گرجي» صحبت مي‎كنند. اختلاف زماني ميان ايران و تفليس 30- است (ساعت تفليس 30 دقيقه عقب‌تر است). بهترين فصل براي سفر به اين شهر زيبا و توريستي، بهار و پاييز است. مردم تفليس پيرو دين مسيحيت هستند و شما مي‎توانيد كليساهايي را در اين شهر مشاهده كنيد.
بهترين مناطق براي اقامت مسافران، مركز شهر تفليس و مناطقي همچون سولولاكي (Sololaki)، متاتسميندا (Mtatsminda)، اطراف ميدان آزادي (Liberty Square)، چوگورتي (Chugureti) و آولاباري (Avlabari) است.
كد تلفن در گرجستان: ۹۹۵+ و كد تلفن تفليس: ۳۲ است. همچنين شماره پليس، آتش‌ نشاني و آمبولانس: ۱۱۲ مي‎باشد.
شما براي رزرو انواع تور تفليس در قالب پكيج‌هاي متنوع، مي‎توانيد همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام كنيد.

 

منبع : تور تفليس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.