تور دبي

آژنس مسافرتي آهوبال

تور دبي

۱۴ بازديد

 

 

تور دبي

دبي، يك شهر فوق‌العاده لوكس در امارات متحده عربي است كه داراي جاذبه‌هاي ديدني فراوان بوده و جزو بزرگ‌ترين شهرهاي تجاري جهان به شمار مي‎رود. در دبي مي‎توانيد آسمان ‌خراش‌هاي بي‌شماري را ببنيد كه همگي داراي معماري خاص و منحصر به فردي هستند. همچين هتل‌هاي لاكچري بسياري در دبي وجود دارد كه داراي امكانات بي‌نظيري هستند. به طور كلي اگر اولين بار باشد كه به دبي سفر مي‎كنيد، همه چيز ممكن است شما را شگفت زده كند. شهري مجلل با سواحل تميز و رويايي، اتومبيل‌هاي لوكس خارجي، برترين امكانات و مكان‌هايي ديدني كه گردشگران را به سوي خود جذب مي‎كند.
در تور دبي مي‎توانيد به بازديد از برج خليفه (نماد اصلي دبي)، رقص آب فواره‌ها، گلوبال ويلج، باغ گل‌هاي ميراكل، فِراري پارك، سافاري، دبي مال، بازار ابن بطوطه، آبشار بشريت، پارك آبي وايلد وادي، كافه رستوران يخي دبي، پيست اسكي دبي، آكواريوم دبي و ... بپردازيد. در شهر زيباي دبي مي‎توانيد تجربه يك سفر عالي و خاطره‌انگيز را كسب كنيد. زيرا اين شهر جزو شهرهاي گران خاورميانه است و لقب عروس خليج فارس را به خودش اختصاص داده است.
هر ساله طيف گسترده‌اي از گردشگران داخلي و خارجي به دبي سفر مي‎كنند و روزهايي به يادماندني را در اين مقصد توريستي سپري مي‎كنند. بنابراين اگر شما نيز مي‎خواهيد با تور دبي همراه شويد و پكيج مورد نظرتان را خريداري كنيد، همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام كنيد.


شرايط و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي دبي

دبي همواره ميزبان تعداد زيادي از مسافران است و به همين خاطر يكي از قطب‌‌هاي گردشگري دنيا شناخته مي‎شود. همه گردشگران براي ورود به خاك دبي بايد ويزاي توريستي دريافت كنند. اداره مهاجرت و وزارت كار دبي، براي متقاضيان ويزاي مورد نظرشان را صادر مي‌كند. جالب است بدانيد كه شهروندان كشورهايي همچون قطر، عربستان، عمان، كويت و بحرين، بخاطر عضويت در شوراي همكاري خليج فارس، مي‎توانند ويزاي ۹۰ روزه دبي را دريافت كنند. البته شهروندان برخي از كشورهاي اروپايي نيز كه شرايط ويژه داشته باشند، مي‎توانند اين ويزا را دريافت كنند.
به طور كلي، مدت اعتبار ويزاي توريستي دبي، يك ماهه و سه ماهه است. پردازش ويزاي دبي نيز در حالت عادي، ۷ روز كاري زمان مي‌برد ولي در صورت درخواست فوري، ۲ روز كاري طول مي‌كشد. آژانس مسافرتي آهوبال كليه اقدامات لازم براي اخذ ويزاي شما را انجام مي‌دهد و به اين ترتيب مي‌توانيد در كوتاهترين زمان ممكن و با خيال راحت، سفري عالي را با تور دبي تجربه كنيد.


در دبي از چه جاهايي ديدن كنيم؟

دبي به كشور ترين‌ها شهرت دارد زيرا بلندترين برج دنيا (برج خليفه)، بزرگترين باغ گل‌هاي جهان (ميراكل گاردن) و خاص‌ترين هتل دنيا (هتل 7 ستاره برجالعرب) را در خود جاي داده است. شما مي‎توانيد در سفرتان با تور دبي از طبقات برخ خليفه ديدن كنيد و يا در دبي مال به بازديد از آكواريوم باشكوه اين شهر بپردازيد. همچنين مي‎توانيد به باغ گل‎هاي دبي برويد و ۶۰ گونه مختلف گل را با زيباترين حالت ممكن ببينيد.
مي‎توانيد اقامت هتل فوق‌العاده زيبا و مجلل برج‌العرب را تجربه كنيد و يا به هتل‌هاي لوكس ديگري همچون آتلانتيس، جميرا، مينا السلام و ... برويد. مي‎توانيد در مراكز خريد بزرگي همچون ابن بطوطه و يا دبي مال برويد و در فستيول خريد دبي، بهترين اجناس خارجي را براي خود تهيه كنيد. صحراهاي دبي نيز بسيار ديدني هستند و مي‎توانيد در آن‌ها به سافاري (ماشين سواري روي شن) بپردازيد. يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري دبي دهكده جهاني يا (Global Village) است كه در آن از تمام كشورهاي جهان غرفه‌هايي براي فروش اجناس و محصولات بومي‌شان وجود دارد و واقعا مي‎توانيد تجربه ويژه‌اي را در آن كشب كنيد و با صنايع دستي، توليدات و فرهنگ كشورهاي مختلف آشنا شويد.

 


بهترين زمان سفر به دبي چه موقع است؟

دبي بزرگترين شهر امارات متحده عربي است. توريست‌ها و گردشگران بسياري سالانه از سراسر جهان به سوي آن روانه مي‎شوند. اگر قصد داريد به دبي سفر كنيد، بايد بهترين زمان براي رزرو تور خود را پيدا كنيد. به طور معمول در فصل تابستان، تور دبي به ارزان‌ترين قيمت خود مي‎رسد. زيرا آب و هواي دبي اغلب گرم است و در تابستان‌ها، گاهي دماي هوا به 45 درجه نيز مي‎رسد. بنابراين اغلب گردشگران دوست دارند در فصول خنك‌تر به اين شهر ديدني سفر كنند تا بخاطر گرما اذيت نشوند و راحت‌تر بتوانند از همه جاذبه‌هاي آن ديدن كنند. از اين رو مي‎توان گفت كه بهترين زمان براي سفر به دبي، زمستان و پاييز است. به خصوص فصل زمستان بيشترين متقاضي را براي خريد تور دبي دارد و نرخ‌ پكيج‌ها در اين زمان به اوج مي‎رسند.


برترين مراكز خريد دبي

مراكز خريد دبي بسيار ديدني و پرطرفدار هستند. نه تنها ايرانيان، بلكه تمام گردشگران از سراسر جهان براي گشت و گذار و خريد سوغاتي و اجناس مورد نظرشان به مراكز خريد در دبي مي‎روند. در اين فروشگاه‎ها، برندهاي معتبر بسياري وجود دارند تجربه يك خريد فوق العاده را براي شما به ارمغان مي‎آورند. برخي از معروفترين مراكز خريد دبي شامل: مركز خريد ابن بطوطه، دبي مال، مركز خريد ميردف، دبي مارينا مال و مركز خريد امارات هستند. همچنين فروشگاه‎هايي تحت عنوان Day to Day در سراسر دبي هستند كه مي‎توانيد در آن‎ها خريد بسيار ارزان و مقرون به صرفه‌اي را تجربه كنيد.


تور هوايي دبي

براي داشتن سفري مطمئن و سريع به دبي، مي‎توانيد تور هوايي دبي را انتخاب كنيد. با پرواز دبي كه توسط ايرلاين‎‌هاي مختلفي انجام مي‎شود، مي‌توانيد در عرض 2 ساعت، به فرودگاه دبي برسيد. توجه داشته باشيد كه كه پروازهاي دبي در طول هفته و تقريباً از تمامي شهرها انجام مي‌شود.
به عنوان مثال، تور دبي از تهران با پروازهاي امارات، ايران اير، فلاي دبي، اير عربيا و ماهان انجام مي‎شود ودر طول هفته قابل رزرو است. تور دبي از شيراز، اصفهان، مشهد، اهواز و كيش نيز با پروازهايي از شركت‌هاي هواپيمايي مختلف برگزار مي‎شود. لازم به ذكر است كه نرخ بليط پرواز دبي بستگي به تاريخ و ساعت پرواز شما دارد. همچنين نرخ بليط پروازها در روزهاي آخر هفته، گران‌تر از روزهاي اواسط هفته هستند. از طرفي اگر شما يك تور دبي لحظه ‌آخري را رزرو كرده باشيد، هزينه پرواز شما بسيار كمتر از حالت معمول خواهد بود.

 


تور دبي با كشتي

روش ديگري كه مي‎توانيد از طريق آن به دبي سفر كنيد، استفاده از كشتي است. البته از ديد برخي از افراد، سفر هوايي دبي بهترين و ايده‌آل‎‌ترين روش ممكن است. اما بايد بگوييم كه تور دبي با كشتي نيز، جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد و شما مي‎توانيد تجربه لذت بخشي را از سفر خود داشته باشيد. از طريق آب‌هاي نيلگون خليج فارس، سفر دريايي به مقصد دبي انجام مي‎شود. با كشتي مسافرتي دبي گردشگران مي‎توانند ظرف مدت 6 ساعت به مقصد برسند. همچنين توجه داشته باشيد كه سفر با تور دريايي دبي ارزان‌تر از تور هوايي دبي است و شما قوانين سختگيرانه حمل بار را نخواهيد داشت.
براي تور دريايي دبي، بايد به بندر لنگه يا بندر عباس رفته و از آنجا با كشتي به سمت بندر جميرا در دبي حركت كنيد. در هر صورت، انتخاب روش سفر به دبي، چه از طريق هوايي و چه دريايي، كاملا بستگي به سليقه مسافران دارد. ممكن است فردي بخواهد خيلي سريع به مقصد برسد و هزينه بالاتر برايش مسئله‌اي نباشد. در مقابل ممكن است فردي دوست داشته باشد براي تجارت به دبي برود برود و از اين رو تور دريايي را ترجيح بدهد.


قيمت تور دبي

نرخ تور دبي به پارامترهاي متعددي همچون قيمت هتل‌هاي دبي، قيمت پرواز دبي، نرخ درهم، اخذ ويزاي دبي، فصل سفر، مدت اقامت و خدمات تور بستگي دارد. همانطور كه قبلا هم گفتيم، دبي شهري گران، لوكس و پرطرفدار در جهان است. بنابراين در صنعت گردشگري هميشه موفق بوده و هر ساله ميزبان مسافران بسياري از اقصي نقاط جهان است. ايرانيان نيز سفر به دبي را دوست دارند و اغلب آن‎ها در فصل بهار و پاييز، نسبت به رزرو تور دبي اقدام مي‌كنند.
در فصل‌هايي كه تعداد متقاضيان تور دبي بيشتر است، مسلما نرخ‌ها نيز بالاتر مي‌روند. اما در تابستان كه هواي دبي به شدت گرم و شرجي است، مي‌توان ارزان‌ترين تور دبي را خريداري كرد. از طرفي تعداد شب‌هاي اقامت، ستاره‎هاي هتل، نوع ايرلاين، امكانات و خدمات تور نيز روي قيمت‌ ها تاثير مي‎گذارند. شما براي اطلاع از قيمت تور دبي و زمان برگزاري آن، مي‎توانيد سايت آژانس گردشگري آهو بال را بررسي كنيد و يا با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.


تور دبي ارزان و لحظه آخري

شايد به دنبال فرصتي هستيد كه با بودجه‌اي كم و به شكل اقتصادي به دبي سفر كنيد. دبي شهر جذابي براي اغلب گردشگران است ولي ممكن است بخاطر كمبود بودجه، نتوانند به راحتي براي رزرو تور آن اقدام كنند. اما خوشبختانه بايد بگوييم كه تور دبي ارزان و لحظه آخري نيز در طول سال توسط آژانس‌هاي گردشگري و برگزار كننده‌هاي تور، ارائه مي‎شود. شما براي خريد تور دبي ارزان مي‌توانيد به سايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد و بهترين پكيج‌ها را با قيمتي مقرون به صرفه و عالي، براي خود خريداري كنيد.


اطلاعات مهم درباره تور دبي

دبي شهري بزرگ و ديدني در امارات است ولي پايتخت امارات نيست. در واقع با وجود همه امكانات فوق‌العاده، ساختمان‎هاي لوكس و شرايط ايده‌آلي كه دبي دارد، ابوظبي به عنوان پايتخت امارات شناخته شده است. در گذشته دبي شهري بياباني بود كه طرفداران چنداني نداشت. اما رفته رفته خود را به يكي از قطب‌هاي تجاري دنيا تبديل كرد و توانست پيشرفت‌هاي چشمگيري را در صنعت گردشگري خود ايجاد كند.
در حال حاضر تور دبي يكي از محبوب‌ترين تورهاي مسافرتي است كه گردشگران بسيار زيادي را جذب خود مي‌كند. دبي با ساخت بزرگ‌ترين برج دنيا (برج خليفه)، احداث آسمان‌خراش‌هاي گوناگون، ايجاد جاذبه‌هاي گردشگري متنوع، هتل‌هاي شيك و مجلل، تفريحات لوكس و امكانات منحصر به فرد، توانست خيلي زود مورد توجه گردشگران اروپايي و ايراني قرار گيرد و در حال حاضر دومين كشور ثروتمند جهان است.
مردم دبي كه اغلب آن‌ها مسلمان هستند، با زبان رسمي عربي و انگليسي صحبت مي‎كنند. ارز رايج در دبي نيز، «درهم» است و اختلاف زماني ميان ايران و امارات -30 است. همچنين پيش شماره تلفن در دبي+97 بوده و برخي از شماره‌هاي اضطراري آن به شرح زير هستند.

منبع : تور دبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.