تور گوا

آژنس مسافرتي آهوبال

تور گوا

۱۵ بازديد

 

تور گوا

گوا شهري بندري با سواحلي زيباست كه در جنوب غربي هندوستان واقع شده. گوا مناظر بكر و چشم‌اندازهاي فوق‌العاده‌اي دارد. اين شهر داراي طبيعت سرسبز، تفريحات آبي و جاذبه‌هاي گردشگري بي‌نظيري است كه باعث شده‌اند گوا به يكي از پرطرفدارترين تورهاي مسافرتي تبديل شود. تور گوا ميتواند شما را به سفري هيجان انگيز و پر خاطره ببرد. شما ميتوانيد در اين شهر از بنادر و سواحل زيبا ديدن كنيد و علاوه بر گشت و گذار و تفريح، به خريد در بازارهاي محلي آن نيز بپردازيد.

مدت زمان پرواز از تهران تا گوا 4 ساعت و 30 دقيقه است و شما ميتوانيد با تور هوايي گوا، بسيار سريع و راحت به مقصد خود برسيد. جالب است بدانيد كه گوا به دو بخش تقسيم شده كه عبارتند از: بندر گوا و شهر قديمي گوا. اين دو بخش حدود 40 كيلومتر از هم فاصله دارند و به دليل اينكه گوا سال‌ها مستعمره پرتغالي‌ها بوده، ممكن است فرهنگ منحصر به فردي داشته باشد.

گوا به عنوان يك بند مشهور در هندوستان، علاوه بر جاذبه‌هاي ديدني خود، جاذبه‌هاي تاريخي جذابي نيز دادر كه توجه بسياري از گردشگران را جلب ميكند. برخي از مكان‌هاي توريستي و مهم در گوا كه نبايد ديدنشان را از دست بدهيد، عبارتند از: شهر قديم گوا، ساحل آگوندا، ساحل كيولوسيم، ساحل پالولم، كليساي بانوي ما و آبشارهاي Dudhsagar. شما براي خريد تور گوا با بهترين قيمت و شرايط، فقط كافيست كه به سايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد و يا با كارشناسان آن تماس حاصل فرماييد.

 

شرايط اخذ ويزاي توريستي گوا هند چگونه است؟

اگر تصميم داريد سفري هيجان انگيز و فوق‌العاده را تجربه كنيد، گوا ميتواند انتخاب مناسبي باشد. اما قبل از هر چيز بايد بدانيد كه براي سفر با تور گوا، نياز به ويزاي توريستي هند داريد. ويزاي توريستي هند براي ايرانيان به دو صورت الكترونيكي و ليبل (برچسب) صادر مي‌شود. اخذ ويزاي هند مستلزم پرداخت هزينه و ارائه مدارك مورد نياز است. به طور كلي مدت زمان پردازش براي ويزاي توريستي هند، 7 روز كاري است و سخت ‌گيري چنداني براي صدور آن وجود ندارد.

دريافت ويزاهاي مولتي 1 و 5 ساله توريستي نيز براي اين مقصد ديدني از هند وجود دارند كه به مسافران، اجازه اقامت 90 روزه را ميدهند. در حالت معمول براي اخذ ويزاي گوا، بايد مدارك زير را ادائه دهيد:

  • برگه واچر هتل
  • بيمه مسافرتي معتبر
  • فرم تكميل شده ويزاي هند
  • بليط رفت و برگشت هواپيما
  • 2 قطعه عكس رنگي 3 * 4 با پس زمينه سفيد
  • اصل پاسپورت متقاضي با حداقل 7 ماه اعتبار
  • كپي برابر اصل تمامي صفحات شناسنامه و كارت ملي متقاضي
  • كپي برابر اصل تمامي ويزاهاي قبلي كشور هند (در صورت وجود)

 

جاذبه‌هاي گردشگري گوا براي بازديد كدامند؟

در سفر با تور گوا، مي‌توانيد از جاذبه‌هاي مهم زير ديدن كنيد:

  • غار و آبشار (Arvalem) كه در شهر پاناجي واقع شده‌اند.
  • ساحل (Anjuna) كه براي خريد مسافران تور گوا مناسب است.
  • درياچه مخفي (Carambolim) كه در شمال گوا واقع شده است.
  • بزرگ‌ترين ساحل گوا (Calangute) كه به ملكه ساحل‌ها شهرت دارد.
  • ساحل‌هاي فعال (Candolim و Baga) كه داراي انواع ورزش‌هاي آبي هستند.
  • آبشار چهارسويه (Dudhsagar) كه آبشاري شگفت انگيز با ارتفاع 310 متر است.
  • ساحل‌هاي طلايي (Miramar، Agonda و Vagato) كه آرام بخش‌ترين سواحل گوا هستند.

 

تور گوا هوايي

تور هوايي گوا با هواپيما بسيار راحت و بي‌دردسر است. شما ميتوانيد در سفري مهيج و به يادماندني، از طريق پرواز، به گوا برسيد. در تورهاي مسافرتي گوا، معمولا خدماتي همچون رزرو بليط هواپيما و هتل توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه مي‏شود. همچنين شما ميتوانيد تمامي مراحل اخذ ويزاي توريستي خود را نيز به آن‌ها بسپاريد. به عنوان مثال آژانس گردشگري آهو بال با سال‌ها سابقه و تجربه فراوان، انواع پكيج‌هاي مسافرتي را متناسب با خواست و سليقه گردشگران ارائه ميدهند.

بنابراين شما ميتوانيد حتي رزرو بليط پرواز و انتخاب ايرلاين را نيز به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد و با خيال راحت، سفر كنيد. همانطور كه قبلا هم گفتيم، فاصله هوايي ايران تا گوا 4 ساعت 30 دقيقه است و شما ميتوانيد با شركت‌هاي هواپيمايي ايراني و خارجي بسياري كه پروازهايي را به مقصد گوا دارند، سفر كنيد.

ايرلاين‌هايي كه پرواز به مقصد گوا را انجام ميدهند عبارتند از:

  • هواپيمايي ماهان (Mahan Air)
  • هواپيمايي اير عربيا (Air Arabia)
  • قطر ايرويز (Qatar Airways)
  • عمان اير (Oman Air)
  • هواپيمايي امارات (Emirates Airlines)
  • كويت ايرويز (Kuwait Airways)
  • هواپيمايي تركيش اير (Turkish Airlines)

 

قيمت تور گوا چگونه تعيين ميشود؟

قيمت تور گوا بر اساس معيارهاي بسياري تعيين مي‏شود. به عنوان مثال آژانس گردشگري آهو بال با ارائه تورهاي لحظه آخري و ارزان قيمت گوا، شرايط مناسبي را براي سفر شما فراهم كرده است. بنابراين مي‏توانيد با كمترين هزينه، به اين شهر توريستي و زيبا سفر كنيد. دو فاكتور مهمي كه بيشتري تاثير را بر روي قيمت تور گوا و ساير تورهاي خارجي ميگذارند، هزينه رزرو پرواز و رزرو هتل هستند. همانطور كه ميدانيد، هتل‌ها از 2 تا 5 ستاره موجود هستند و هر چه تعداد ستاره‌ها بيشتر شود، بدان معناست كه از خدمات و امكانات بهتر و بيشتري نيز برخوردار ميشويد. از طرفي پروازها نيز با ايرلاين‌هاي ايراني و خارجي متعددي برگزار ميشوند كه هر يك قيمت خاص خودشان را دارند. از طرفي تاريخ و ساعت پرواز، تعداد روزهاي اقامت در گوا، فصلي كه براي سفر انتخاب كرده‌ايد و خدمات تور نيز بر هزينه‌ها تاثير ميگذارند.

به عنوان مثال، خدماتي همچون ترانسفر فرودگاهي تا هتل، وعده‌هاي غذايي بيشتر، ليدر فارسي زبان، سيمكارت رايگان و ... نيز باعث افزايش قيمت تور گوا ميشوند. به طور كلي شما سفر با تور گوا را با قيمت‌هاي متنوعي در دسترس داريد. از اين رو بايد تصميم بگيريد كه با توجه به هدف و بودجه‌ خود، يك پكيج ايده‌آل را براي سفرتان انتخاب كنيد.

 

تور گوا ارزان و لحظه آخري

راه‌هاي بسياري براي داشتن سفري ارزان و كم هزينه به گوا وجود دارد كه يكي از آن‌ها استفاده از تورهاي لحظه آخري و ارزان قيمت است. همچنين ميتوانيد از آفر تور گوا نيز استفاده كنيد و پول كمتري را براي سفر خود بپردازيد. تور ارزان گوا را ميتوانيد با انتخاب يك پكيج مسافرتي ارزان قيمت و خدمات معمولي تجربه كنيد. به عنوان مثال ميتوانيد پروازي اقتصادي را با هتلي 2 ستاره انتخاب كنيد تا تور شما با هزينه بسيار كمي برگزار شود.

از طرفي تورهاي لحظه آخري را خريداري كنيد و با چيزي حدود 70 درصد پايين‌تر از قيمت واقعي به سوي گوا حركت كنيد. بسياري از آفرهاي تور گوا نيز در فصول كم گردشگر سال همچون تابستان ارائه ميشوند و شما ميتوانيد از آن‌ها استفاده نماييد. تور گوا دقيقه 90 يا تور لحظه آخري هند، در كل طول سال قابل خريد و رزرو از آژانس گردشگري آهو بال مي‌باشند. فقط كافيست با كارشناسان تماس گرفته و از آن‌ها درباره نرخ تورها و زمان برگزاريشان پرس و جو كنيد.

 

بهترين زمان سفر به گوا چه فصلي است؟

با توجه به اينكه اغلب گردشگران تمايل دارند در فصول خوش آب و هوا سفر كنند، بايد توجه كنند كه چه فصلي در گوا خوش آب و هواست. زيرا هيچ مسافري دوست ندارد درگير گرماي شديد هوا، بارشهاي شديد و سرما شود. در هند عمدتا آب و هوا گرم و شرجي است، بنابراين بهترين زمان براي سفر به گوا زمانيست كه با كاهش دماي هوا و خنك شدن آن رو به رو هستيم. فصول زمستان و پاييز بهترين زمان براي سفر به گوا هستند و اغلب گردشگران، مسافرت در اين زمان را ترجيح ميدهند. به ياد داشته باشيد كه هميشه بهترين فصل براي سفر با تورهاي ارائه شده، بر نرخ تور تاثير ميگذارند. از اين رو بايد هزينه بيشتري براي سفر در فصول خوش آب و هوا بپردازيد.

 

اطلاعات مهم درباره تور گوا

گوا شهري بندري و جذاب در هندوستان است كه وسعت چنداني ندارد ولي بسياري از گردشگران سراسر جهان را مجذوب خود ميكند. گوا نيز مانند آگرا، جيپور و يا دهلي، جزو مهمترين شهرهاي هند است كه در صنعت گردشگري اين كشور نقش موثري داشته است. در فصل پاييز و زمستان متقاضيان تور گوا به شدت افزايش مييابد، زيرا آب و هوا در شرايط خوبي است. بنابراين نرخ تور گوا در اين فصول بالاتر ميرود. در مقابل، فصل تابستان كه هوا گرم و شرجي مي‌باشد، با كاهش نرخ تور گوا همراه است.

گوا تقريبا داراي 2 ميليون نفر جمعيت است و مردم آن با زبان رسمي هندي و انگليسي صحبت ميكنند. همچنين مانند ديگر مناطق هند، دين رسمي در گوا وجود ندارد. ارز رايج در گوا روپيه است و شما ميتوانيد پول خود را در سفر يه اين شهر با واحد دلار برده و سپس در صرافي‌ها به روپيه تبديل كنيد. اختلاف زماني ميان ايران و گوا -1:00 است. (زمان به وقت گوا 1 ساعت جلوتر است).

 

منبع : تور گوا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.