تور مالزي

آژنس مسافرتي آهوبال

تور مالزي

۱۵ بازديد

 

تور مالزي

مالزي كشوري مسلمان نشين در جنوب شرقي آسيا است و پايتخت آن كوالا لامپور، يكي از شهرهاي توريستي و جذاب براي سفر است. تور مسافرتي مالزي مي‏تواند شما را به تماشاي شهرهاي مهم اين كشور يعني كوآلالامپور، پنانگ، لنكاوي و جرج تاون ببرد. همچنين ميتوانيد به بازديد از پارك‌هاي ملي، سواحل زيبا، جنگل‌ها، آبشارها، موزه‌ها و مراكز خريد اين كشور برويد. مي‌توانيد از نزديك برج‌هاي دوقلو پتروناس را ببينيد و در معابد و صومعه‌هاي مالزي غرق در شگفتي شويد.

بنابراين اگر دوست داريد سفري بي‌نظير و تكرار نشدني داشته باشيد و با تمام وجود لذت ببريد، تور مالزي مورد نظرتان را در قالب پكيج‌هاي متنوع از آژانس گردشگري آهو بال خريداري كنيد.

 

معروف‌ترين شهرهاي مالزي براي سفر كدامند؟

كوآلالامپور شهري زيباست كه به عنوان پايتخت مالزي، توجه اغلب گردشگران را به خود جلب ميكند. از اين رو اغلب توريست‌ها و گردشگران دوست دارند به شهر كوالالامپور سفر كنند و آسمان خراش‌هاي معروف آن را ببينند و در خيابان بوكيت بينتانگ قدم بزنند.

پنانگ مالزي نيز جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد كه داراي جاذبه‌هاي گردشگري بسياري است. در اين شهر ميتوانيد از بازارهاي محلي خريد كنيد و بيشتر با فرهنگ بومي مالزي آشنا شويد.

لنكاوي نيز لقب «بهشت مالزي» را دارد و جالب است بدانيد كه معناي نام اين شهر در زبان مالايي «عقاب قهوه‌اي» است. بيش از 100 جزيره زيبا و شگفتانگيز در اطراف لنكاوي قرار دارد و شما ميتوانيد به گردشگري و تفريح در سواحل آن‌ها بپردازيد.

جرج تاون نيز شهر ديگري در كشور مالزي است كه بسيار توريستي بوده و به ثبت در ميراث جهاني يونسكو رسيده است. اين شهر مانند ساير شهرهاي مالزي بسياري مكان‌هاي گردشگري و جاذبه‌هاي طبيعي را در خود جاي داده است.

شما با خريد تورهاي تركيبي مالزي ميتوانيد شهرهاي معروف آن را در قالب يك سفر هيجان‌انگيز و فراموش نشدني ببينيد. تور مالزي معمولا در پكيج‌هايي ارائه ميشود. تور تركيبي مالزي شامل تور كوالالامپور + جزيره لنكاوي و يا مالزي + سنگاپور ارائه ميشود.

 

آيا ايرانيان براي سفر با تور مالزي نياز به اخذ ويزا توريستي دارند؟

ايرانيان براي سفر با تور مالزي براي مدت زمان كمتر از دو هفته، نيازي به ويزاي توريستي ندارند و بايد ويزاي ترانزيت فرودگاهي را تهيه كنند. البته براي اخذ ويزا نيازي به طي كردن مراحل پيچيده و حضور در سفارت مالزي نداريد و ميتوانيد همه مراحل اخذ ويزاي مالزي را به آژانس گردشگري آهو بال واگذار كنيد. براي اخذ ويزا بايد پاسپورت خود را با حداقل 6 ماه اعتبار ارائه دهيد و مداركي همچون بليط رفت ‌و برگشت هواپيما، واچر هتل، كپي مدارك هويتي همچون شناسنامه و كارت ملي و برگه تمكن مالي از بانك را تهيه كنيد.

توجه داشته باشيد كه براي شهروندان ايراني، ويزاي مالزي رايگان است. در صورتي كه قصد داريد 14 روز در كشور مالزي اقامت كنيد، نيازي به دريافت ويزاي توريستي نداريد. اما اگر اقامت طولاني‌تري را مي‌خواهيد، بايد به افسران ويزا مدت اقامت خود را اعلام كنيد تا ويزاي مالزي، به صورت فرودگاهي براي شما صادر شود.

 

بهترين زمان براي سفر به مالزي چه موقع از سال است؟

بهترين زمان براي سفر با تور مالزي در بهار و تابستان است. البته آب و هوا در مالزي، تقريباً در طول سال يكسان است و تفاوت چنداني نميكند. اما در اين فصل‌ها، گردشگران بسياري از سراسر جهان به مالزي ميآيند و تمامي مكان‌هاي گردشگري و تفريحات اين كشور در دسترس است. اما در زمستان و پاييز، گردشگران كمتري به مالزي ميروند و اين امر باعث كاهش شديد قيمت تور مالزي ميشود.

 

تور هوايي مالزي و بهترين ايرلاين‌ها

سفر با تور هوايي مالزي تنها گزينه در دسترس براي مسافران است و امكان سفر از طريق زميني به اين مقصد وجود ندارد. فاصله هوايي از فرودگاه امام خميني تهران تا كوالالامپور 8 ساعت است. پروازهاي قطر و امارات از تهران به مقصد مالزي پروازهاي غير مستقيم را ارائه ميدهند و بنابراين اين پروازها پس از يك توقف، به سمت مالزي حركت ميكنند. نرخ بليط پرواز تهران - كوالالامپور، به عوامل مختلفي همچون نوع شركت هوايي (داخلي - خارجي)، كلاس پروازي (فرست كلاس، اكونومي و ...)، تاريخ و ساعت پرواز، ارائه ‌دهنده بليط و ساير موارد از اين دست، بستگي دارد.

از اين رو براي تهيه بليط هواپيما به مقصد مالزي ميتوانيد به مقايسه قيمت‌ها بپردازيد و مناسب‌ترين گزينه را براي سفر خود انتخاب نماييد. توجه داشته باشيد كه ساعت و تاريخ پروازهاي مالزي و همچنين قيمت پروازهاي مالزي در طول سال متغير است. بنابراين انتخاب بهترين ايرلاين به يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مسافران تبديل شده است. به طور كلي بهترين ايرلاين‌هايي كه پرواز مالزي را ارائه ميدهند عبارتند از: هواپيمايي ماهان، هواپيمايي ايرعربيا، هواپيمايي امارات، هواپيمايي قطر ايرويز، هواپيمايي عمان ‌اير و... .

 

جاذبه‌هاي گردشگري مالزي كدامند؟

در هر يك از شهرهاي مالزي جاذبه‌هاي گردشگري بسياري وجود دارد كه ما در ادامه به تفكيك هر شهر، آن‌ها را معرفي كرده‌ايم.

جاذبه‌هاي ديدني كوالالامپور:

  • ارتفاعات گنتينگ
  • غار باتو كيو در مالزي
  • خيابان بوكيت بينتانگ
  • مسجد صورتي پوتراجايا
  • شهر الكترونيكي پوتراجايا
  • برج‌هاي دوقلوي پتروناس
  • دهكده فرانسوي‌ها و ژاپني‌ها

 

جاذبه‌هايي گردشگري در لنكاوي:

  • ميدان عقاب
  • اسكاي بريج
  • ساحل چنانگ
  • تله كابين لنكاوي
  • آكواريوم شيشه‌اي
  • پارك جنگلي لنكاوي

 

جاذبه‌هايي توريستي در پنانگ:

  • باغ پروانه‌ها
  • ساحل باتوفرينگي
  • خيابان جرج تاون
  • معبد كك لوك سي

 

قيمت تور مالزي بر چه اساسي تعيين مي‌شود؟

قيمت تور مالزي تحت تاثير عوامل متعددي است. قيمت بليط هواپيما، هزينه اقامت در هتل يا هاستل، تعداد روزهاي اقامت، فصلي كه براي سفر انتخاب ميكنيد و ده‌ها مورد ديگر، نرخ تور مالزي را تعيين ميكنند. همچنين استفاده از تور تركيبي مالزي به دليل داشتن مقاصد بيشتر، هزينه بالاتري دارد.

اگر شما تور مالزي را براي 7 شب و 8 روز در شهرهاي كوالالامپور و لنكاوي رزرو كرده و يك هتل 5 ستاره را انتخاب كنيد، بايد هزينه زيادي را بپردازيد، در حالي كه اگر تور 4 روزه كوالالامپور را با اقامت در يك هاستل متوسط رزرو كنيد، هزينه شما بسيار كمتر خواهد شد.

به طور كلي هزينه اقامت در هتل‌هاي مالزي بين 20 تا 1,500 رينگيت براي هر شب است. در كوالالامپور كه يكي از كلان شهرهاي مالزي محسوب ميشود، اقامت در هتل‌ها بسته به تعداد ستاره‌هايي كه دارند، متفاوت است. اگر ميخواهيد هزينه كمتري را براي اقامت خود بپردازيد، ميتوانيد از هاستل‌ها استفاده كنيد. هزينه هاستل در مالزي بين 12 تا 125 رينگيت است.

 

تور مالزي ارزان و لحظه آخري

يكي از مهمترين مسائل در سفرهاي خارجي، قيمت تور است. تور مالزي جزو تورهاي مقرون به صرفه و ارزان خارجي است. به همين خاطر ايرانيان بسياري در طول سال به اين كشور توريستي و زيبا سفر ميكنند. تور مالزي ارزان و لحظه آخري هر از گاهي توسط آژانسهاي گردشگري ميشوند و با استقبال خوبي مواجه ميشوند.

شركت‌هاي مسافرتي با ارائه پرواز چارتري و همچنين رزرو هتل‌هاي ارزان قيمت، گاهي آفرهاي تور مالزي را نيز براي متقاضيان ارائه ميكنند. در سفر با تور لحظه آخري مالزي بايد همواره آماده سفر بوده و الزامات لازم را در دسترس داشته باشيد. آژانس گردشگري آهوبال با ارائه تور ارزان قيمت مالزي، پيشنهادات جذابي را براي شما دارد. پس اين فرصت‌ها را از دست ندهيد و براي اطلاع از قيمت تور مالزي، همين امروز با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد.

 

اطلاعات مهم درباره تور مالزي

مالزي كشوري واقع در جنوب شرقي آسياست كه در مجاورت تايلند، سنگاپور و ماكائو قرار گرفته و داراي دو بخش شرقي و غربي است. اكثر مسافران خواهان سفر به كوالالامپور، پايتخت مالزي هستند. دين رسمي مردم مالزي اسلام است و اكثريت جمعيت آن را مسلمانان تشكيل مي‌دهند. مردم مالزي با زبان رسمي مالايي صحبت ميكنند و واحد ارزي رايج در اين كشور رينگيت است. ساعت به وقت مالزي، 4 ساعت و نيم از تهران جلوتر است.

معروف‌ترين فرودگاه‌هاي مالزي شامل: فرودگاه‌هاي بين‌ المللي، فرودگاه بين‌‌المللي كوالالامپور، فرودگاه سيمپانگ، فرودگاه باكلالان و فرودگاه لاواسش هستند. همچنين بهترين زمان براي سفر به مالزي در فصل بهار و تابستان است. در سفر با تور مالزي ميتوانيد به كوهنوردي و جنگل‌نوردي، خريد، تفريح در پارك‌هاي آبي و غواصي، اسپا و ماساژ، تماشاي حيات وحش و بازديد از جاذبه‌هاي تاريخي بپردازيد.

كد تلفن در مالزي 60+ است.

سوغاتي‌هاي رايج مالزي كه ميتوانيد در سفر خود تهيه كنيد، عبارتند از: پارچه باتيك، ميوه‌هاي مالزي، لباس سنتي، ساز سپه، قهوه سفيد، شيريني دادال، ظرف لابو سايونگ، دمپايي‌هاي سنتي، جواهرات، لوازم آرايشي و برقي.

 

منبع : تور مالزي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.