تور امارات

آژنس مسافرتي آهوبال

تور امارات

۱۶ بازديد

 

تور امارات


امارات متحده عربي كه به اختصار امارات ناميده مي‏شود، از اتحاد هفت شهر عربي به وجود آمده كه عبارتند از: ابوظبي (پايتخت امارات)، دبي، شارجه، فجيره، عجمان، ام‌القيوين و رأس‌الخيمه. امارات كشوريست كه در شرق شبه‌جزيرهٔ عربستان و غرب آسيا واقع شده است. از آنجايي كه امارات با ايران مرز مشترك دارد، ايرانيان بسياري آن را براي مهاجرت و گردشگري انتخاب مي‎كنند. درحالي‌كه دبي يكي از پرجمعيت‌ترين و زيباترين شهرهاي امارات است و به عنوان يك مركز اقتصادي بين‌المللي شناخته مي‎شود، اما شهر ابوظبي پايتخت امارات است.
امارات كشوري لوكس و توسعه يافته در ميان كشورهاي خاورميانه است كه داراي برترين جاذبه‌هاي گردشگري است. شما مي‌توانيد لوكس‌ترين و گران‌ترين تفريحات را در دبي تجربه كنيد و از ديدني‌هاي مدرن و جذاب اين كشور لذت ببريد. صنعت گردشگري با وجود تورهاي امارات توانسته رونق خوبي داشته باشد و همواره شهر منحصر به فرد دبي در اين كشور، مورد توجه مسافران بوده است.
پرواز ايران به مقصد دبي حدود 2 ساعت طول مي‌كشد و علاوه بر تور هوايي دبي، تور زميني دبي نيز در دسترس علاقه‌مندان است. دبي داراي بلندترين برج جهان (برج خليفه)، بزرگترين باغ گل‌هاي جهان (ميراكل گاردن)، فراري پارك، پارك آبي وايلد وادي و ده‌ها جاذبه گردشگري ديگر است. اين شهر آنچنان پيشرفته، قانون‌مند و زيباست كه هر ساله توريست‌هاي فراواني را از سراسر جهان به سمت خود مي‎كشاند. آژانس گردشگري .... مجري مستقيم تورهاي امارات از جمله تور دبي و يا تورهاي تركيبي دبي – ابوظبي و يا دبي – شارجه است. براي داشتن سفري فوق‎‌العاده و به ياد ماندني، شما مي‎توانيد همين حالا تور مورد نظرتان را از آژانس گردشگري آهو بال با بهترين قيمت و امكانات خريداري كنيد.



جاذبه‎هاي گردشگري تور امارات


در سفر با تور امارات، جاذبه‎هاي گردشگري بي‌شماري را خواهيد ديد، از آسمان خراش‌هاي زيبا و لوكس دبي گرفته تا گردشگري در سواحل و بازديد از مسجد شيخ زايد، ميراكل گاردن، موزه لوور ابوظبي، موزه هنرهاي شارجه، جزيره پالم جميرا و مدينه جميرا (ونيز دبي)، دهكده جهاني (Global village)، دبي مال، برج خليفه، رقص فواره‎ها، بازار ابن بطوطه، خور دبي و ... باعث شده تا دبي به يك مقصد توريستي جذاب تبديل شود.
از طرفي اقامت در هتل‌هاي بسيار لوكس و مدرن همچون برج العرب، جميرا، شانگري لا، مينا السلام، آتلانتيس و ... تجربه لذت بخشي را براي گردشگران رقم مي‎زند. همچنين استفاده از تفريحات آبي هيجان انگيز و منحصر به فرد، گشت و گذار در بازارهاي مجلل و لوكس همچون دبي مال، سيتي سنتر دبي و ابن بطوطه، گشت و گذار با كشتي‎هاي تفريحي به سراسر دبي، باعث شده كه هر گردشگري بخواهد براي يكبار هم كه شده به اين كشور رويايي سفر كند. به طور كلي مهمترين مناطق دبي براي گردشگري به شرح زير هستند:
• منطقه ديره دبي (Deira)
• منطقه بر دبي (Bur Dubai)
• منطقه پالم دبي (The Palm)
• منطقه البرشا دبي (Al Barsha)
• منطقه داون تاون دبي (Downtown Dubai)
• منطقه مارينا و سواحل جميرا دبي (Marina & Jumeirah Beach Residence)
كشور امارات جزو مقاصد گران و پرطرفدار است اما شما مي‎توانيد با تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري آژانس گردشگري آهوبال با قيمتي كاملا استثنايي و مقرون به صرفه، سفر خود را انجام دهيد. بنابراين همين حالا با كارشناسان ما تماس بگيريد و ارزانترين تور دبي و تور امارات از تهران را با كيفيت عالي و اقامت در بهترين هتل‌ها خريداري كنيد.

 

قيمت تور امارات چقدر است؟


نرخ تور دبي به عوامل بسياري بستگي دارد. به عنوان مثال، نرخ تور لحظه آخري دبي به واسطه اينكه پرواز و هتل در آن از قبل رزرو شده و براي پر كردن اتاق يا صندلي‌هاي پرواز ارائه مي‎شود، هزينه پايين‌تري را نسبت به حالت عادي دارد. از طرفي قيمت تور امارت به نرخ درهم، تعداد روزهاي اقامت و همچنين فصلي كه سفر به دبي انتخاب مي‌كنيد بستگي دارد. امكانات و ستاره‌هاي هتل، كلاس پروازي و گشت‌هايي كه انتخاب مي‎كنيد نيز بر نرخ تور امارات تاثير مي‎گذارند.
برخي از آژانس‌هاي گردشگري خدمات بسياري را همچون ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و ... ارائه مي‌كنند. بدين ترتيب ممكن است بابت ارائه خدمات در تور خود نيز ملزم به پرداخت هزينه بيشتري باشيد. در كل 4 پرواز مستقيم از ايران به مقصد دبي پرواز مي‎كنند كه عبارتند از: ايران اير، ماهان، امارات و اير عربيا.
همچنين بايد توجه داشته باشيد كه هر شب اقامت در هتل‌هاي دبي، حداقل 80 درهم هزينه دارند. بنابراين شما با انتخاب يك هتل كه تعداد ستاره كمتر و هزينه پايين‌تري دارد، مي‌توانيد نرخ تور دبي انتخابي خود را كاهش دهيد. موقعيت مكاني هتل (محل اقامت شما در دبي) نيز بر قيمت تور تاثيرگذار است. همچنين قيمت هتل‌هاي 3، 4 و 5 ستاره كاملاً با يكديگر متفاوت است و در نهايت هزينه تور امارات شما را مشخص مي‎كند.

 

نحوه اخذ ويزاي امارات


شما مي‎توانيد به سادگي ويزاي توريستي امارات را از طريق آژانس گردشگري مورد نظر خود تهيه كنيد و در قالب يك تور با ساير مسافران، عازم امارات شويد. ويزاي دبي در حال حاضر به صورت الكترونيكي و از طريق آژانس‌هاي مسافرتي تهيه مي‎شود. فقط كافيست مدارك خود را به آن‌ها ارائه دهيد تا با ارسال اسكن تمامي مدارك شما به سفارت، كنسولگري يا كارگزاري مربوطه، ويزاي دبي را براي شما اخذ كنند.
براي درخواست ويزاي دبي نياز به اسكن كارت ملي، اسكن پاسپورت، اسكن تمامي صفحات شناسنامه، بليط رفت و برگشت هواپيما، فرم درخواست ويزاي امارات و واچر هتل مورد نظرتان داريد. بعد از ارائه درخواست و ارسال مدارك اسكن شده، از 1 تا ۷ روز كاري طول مي‌كشد تا نتيجه پردازش ويزا را دريافت كنيد. همچنين در صورت تائيد مدارك، بايد 275 درهم را بابت هزينه درخواست ويزاي دبي بپردازيد. براي اخذ ويزاي توريستي امارات، مي‎توانيد همين امروز با كارشناسان ما در آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد و ويزاي خود را سريع و آسان دريافت كنيد.

 

تور هوايي امارات يا تور زميني؛ كدام را انتخاب كنم؟


انتخاب تور هوايي امارات، تجربه سفري مطمئن، سريع و راحت را براي شما به وجود مي‎آورد. در تور هوايي امارات مسافران تنها براي مدت 2 ساعت در پرواز هستند و سپس به فرودگاه بين‎المللي ‌دبي مي‌رسند و يا در فرودگاه شارجه فرود مي‎آيند كه 20 دقيقه تا دبي فاصله دارد. شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي بسياري پرواز امارات را انجام مي‎دهند و تقريباً از تمامي شهرهايي كه فرودگاه بين‌‌المللي دارند، پروازها به صورت منظم در طول ايام هفته انجام مي‎شود. بيشترين پروازها به مقصد دبي، توسط شركت‌هاي هواپيمايي امارات، ايران اير و ماهان صورت مي‎گيرد.
شركت هواپيمايي امارات به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل‌مكتوم، روزانه 4 پرواز را در ساعات 4:25 صبح، 11 صبح، 18:35 عصر و 23:55 شب انجام مي‎دهد. بنابراين شما مي‎توانيد از اين پروازها استفاده كنيد و 2 ساعت بعد در هتل محل اقامتتان در دبي باشيد.
شركت هواپيمايي ايران اير نيز به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل‌مكتوم پرواز دارد كه اين پروازها هر روزه در ساعات 7 صبح و جمعه‌ها 18:25 عصر انجام مي‎شوند.
شركت هواپيمايي ماهان به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل مكتوم پروازهايي را دارد كه هر روزه در ساعات 8 صبح و 18:15 عصر انجام مي‎شوند.
پروازهاي امارات و همچنين شركت هواپيمايي اير عربيا و يا فلاي دبي نيز به مقصد فرودگاه بين‌المللي شارجه پروازهايي را دارند كه در روزهاي شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 14:30 به وقت ايران انجام مي‌شوند.
تور امارات زميني نيز طرفداران بسياري دارد. براي سفر به دبي، مي‌توان روش ارزان قيمت زميني را انتخاب كرد. از آنجايي كه دبي با ايران مرز آبي دارد، شما مي‎توانيد از طريق خليج فارس به امارات سفر كنيد. سفر دريايي با كشتي مسافرتي دبي از طريق آب‌هاي خليج فارس مي‎تواند تجربه فوق‌العاده‌اي باشد. البته لازم به ذكر است كه براي تور دريايي امارات مدت زمان بيشتري در راه هستيد و بايد بالغ بر 6 ساعت را روي آب در حال حركت به سمت مقصد باشيد. اما در عوض براي باربري و ورود خروج وسايل، قوانين ساده‌تري پيش رو خواهيد داشت.
براي اينكه بتوانيد از طريق تور امارات زميني خود را به دبي برسانيد، بايد به بندر لنگه يا بندر عباس برويد و سپس با كشتي و از طريق خليج فارس، به مقصد بندر جميرا در شهر دبي حركت كنيد. كشتي‌هاي مسافرتي به مقصد امارات، هر روز صبح از بندر لنگه حركت كرده و 6 الي 7 ساعت بعد در بندر جميراي شهر دبي لنگر مي‎اندازند. شايد حوصله اينكه چندين ساعت در راه باشيد را نداشته و بخواهيد سريعا به مقصد برسيد. اگر اينطور است، بايد تور امارات هوايي را انتخاب كنيد، ولي اگر به قصد خريد يا تجارت به دبي مي‎رويد، تور امارات زميني گزينه بهتري براي شما خواهد بود.

 

ايرلاين‌هاي تور امارات


شما مي‌توانيد از چندين ايرلاين داخلي و خارجي، بليط پرواز از تهران به دبي را خريداري كنيد. اين بليط‌ها شامل بليط تهران به دبي ماهان اير، بليط هواپيما تهران دبي ايرفلوت، بليط تهران دبي هواپيمايي قطر ايرويز، پرواز تهران به دبي هواپيمايي فلاي دبي، بليط تهران به دبي هواپيمايي امارات، بليط تهران به دبي هواپيمايي قشم اير، بليط تهران به دبي هواپيمايي زاگرس، بليط تهران به دبي هواپيمايي عمان اير و بليط تهران دبي هواپيمايي كويت مي‎شوند. البته شما مي‎توانيد از پروازهاي اصفهان به دبي، پرواز از شيراز به دبي و هر استان ديگري كه در آن هستيد، استفاده كنيد.
همچنين پروازهاي چارتري دبي و پروازهاي سيستمي دبي موجودند. پروازهاي چارتري دبي هزينه بسيار كمتري نسبت به پروازهاي سيستمي دارند. راه ديگر استفاده از پروازهاي چارتري (پرواز اقتصادي) است كه براي آن، تنها كافيست تا بليط اكونومي پرواز شركت‌هاي هواپيمايي ايران اير، فلاي دبي و اير عربيا را به صورت چارتري تهيه كنيد. بليط پرواز چارتري دبي، بسيار ارزان‌تر است زيرا آژانس‌هاي گردشگري، اين پروازها را با تمام صندلي‌هايشان به مقصد دبي رزرو مي‎كنند و به طبع مي‎خواهند كه همه آن‌ها توسط مسافران با قيمتي مقرون به صرفه پر شود. اما در صورتي كه تعدادي از صندلي‌ها خالي بماند، خود آژانس مربوطه موظف به پرداخت هزينه آن‌هاست. از اين رو تور لحظه آخري امارات را اعلام مي‌كند و در اين شرايط مسافران مي‎توانند با كمترين هزينه بليط پرواز خود را به صورت چارتري تهيه كنند.



بهترين فصل براي سفر به دبي كدام است؟


بهترين شرايط آب و هوايي براي سفر به دبي در ماه‌هاي دسامبر تا مارس (آذرماه تا اسفند) وجود دارد. دبي آب و هواي گرم و شرجي دارد. بنابراين معمولا آب و هواي گرم آن در فصل‌هاي پاييز و زمستان بهتر است. بسياري از گردشگران فصل‎هاي خنك سال را براي سفر به دبي انتخاب مي‎كنند و برخي ديگر خواهان تور نوروزي دبي هستند و مي‎خواهند سال نو را در دبي تحويل كنند. به طور كلي تابستان براي به دبي سفر چندان مطلوب نيست و در اين فصل قيمت تور دبي به دليل كمبود مسافران، كاهش مي‎يابد. در تابستان گاهي دماي هوا به حدود ۶۰ درجه سانتي‌ گراد مي‎رسد و ممكن است در معرض توفان شن يا تابش شديد آفتاب قرار بگيريد.

 

نكات مهم درباره سفر با تور امارات


براي سفر به امارات بايد ويزاي توريستي اين كشور را تهيه كنيد. واحد پول امارات درهم (AED) است و شما مي‎توانيد پول خود را به دلار همراه ببريد و در فرودگاه يا صرافي‌هاي دبي، آن را به واحد درهم تبديل كنيد. اختلاف ساعت دبي با تهران، نيم ساعت است (ساعت دبي 30 دقيقه از تهران عقب‌تر است). زبان رسمي مردم امارات، عربي بوده و دين اكثريت آن‌ها اسلام است.
بهترين فصل سفر به امارات، پاييز و زمستان است. در دي ماه فستيوال خريد دبي است و مي‎توانيد اجناس را با تخفيف‌هاي بسيار خريداري كنيد. مي‎توانيد در سفر خود به بازديد از جاذبه‌هاي مدرن، آسمان‌خراش‌ها، مراكز خريد، گردشگري در شهر، تفريحات هيجاني و آبي و ... بپردازيد.
سوغاتي‌هاي دبي شامل خرما، طلا و زيورآلات، مجسمه برج خليفه، عطر عربي، شكلات، ادويه و ...است. اگر مي‎خواهيد هتل رزرو كنيد، توجه داشته باشيد كه آن را در مناطقي با دسترسي عالي انتخاب كنيد. زيرا هزينه حمل و نقل در دبي نسبتا گران است و اگر هتل شما به مركز شهر نزديك باشد، براي رفت و آمد مشكلي نخواهيد داشت و حتي مي‎توانيد پياده به مراكز خريد و اماكن گردشگري برويد. بهترين مكان‌ها براي اقامت، اطراف دبي مال، اطراف ساحل جميرا، برج خليفه، منطقه دبي مارينا، منطقه ديره و يا در نزديكي دو ميدان مهم دبي يعني ميدان ساعت و ميدان ماهي است.
براي سفر به دبي و اطلاع از قيمت تور امارات، مي‎توانيد با كارشناسان آژانس مسافرتي آهو بال تماس بگيريد و پكيج مورد نظر خود را خريداري كنيد.

منبع : تور امارات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.